דף הבית » News » איפה הטיוטה נשמרת בפייסבוק?

איפה הטיוטה נשמרת בפייסבוק?

2023-06-08 16:34:00+02:00
השאירו פרטים ונחזור מיד:

מה זה טיוטה?

טיוטה היא פוסט שהתחלת לכתוב אך עדיין לא סיימת או פרסמת. זוהי דרך לשמור את העבודה שלך ולחזור אליה מאוחר יותר. אתה יכול לשמור טיוטות בפלטפורמות שונות של מדיה חברתית, כולל פייסבוק.

איפה הטיוטה נשמרת בפייסבוק?

כאשר אתה מתחיל לכתוב פוסט בפייסבוק, אתה יכול לשמור אותו כטיוטה. כדי לעשות זאת, לחץ על החץ למטה בפינה השמאלית העליונה של תיבת הדואר ובחר "שמור טיוטה". הטיוטה שלך תישמר בתיקיית "טיוטות" בסרגל הצד השמאלי של דף הפייסבוק שלך.

כיצד לגשת לטיוטות שלך

כדי לגשת לטיוטות שלך, לחץ על התיקיה "טיוטות" בסרגל הצד השמאלי של דף הפייסבוק שלך. פעולה זו תפתח רשימה של כל הטיוטות השמורים שלך. אתה יכול ללחוץ על כל אחת מהטיוטות כדי לפתוח אותה ולהמשיך לעבוד עליה.

כיצד לשמור טיוטה בפייסבוק

כאשר אתה כותב פוסט בפייסבוק, אתה יכול לשמור אותו כטיוטה בכל עת. כדי לעשות זאת, לחץ על החץ למטה בפינה השמאלית העליונה של תיבת הדואר ובחר "שמור טיוטה". הטיוטה שלך תישמר בתיקיית "טיוטות" בסרגל הצד השמאלי של דף הפייסבוק שלך.

כיצד למחוק טיוטה בפייסבוק

אם אינך צריך עוד טיוטה, תוכל למחוק אותה מדף הפייסבוק שלך. כדי לעשות זאת, פתח את התיקיה "טיוטות" בסרגל הצד השמאלי של דף הפייסבוק שלך. פעולה זו תפתח רשימה של כל הטיוטות השמורים שלך. לחץ על הטיוטה שברצונך למחוק ולאחר מכן לחץ על כפתור "מחק" בפינה השמאלית העליונה של תיבת הדואר.

כיצד לפרסם טיוטה בפייסבוק

לאחר שתסיים לכתוב את הפוסט שלך, תוכל לפרסם אותו בדף הפייסבוק שלך. כדי לעשות זאת, פתח את התיקיה "טיוטות" בסרגל הצד השמאלי של דף הפייסבוק שלך. פעולה זו תפתח רשימה של כל הטיוטות השמורים שלך. לחץ על הטיוטה שברצונך לפרסם ולאחר מכן לחץ על כפתור "פרסם" בפינה השמאלית העליונה של תיבת הדואר.

סיכום

טיוטות הן דרך מצוינת לשמור את העבודה שלך ולחזור אליה מאוחר יותר. בפייסבוק תוכלו לשמור טיוטות, לגשת אליהן, למחוק אותן ולפרסם אותן. כדי לשמור טיוטה, לחץ על החץ למטה בפינה השמאלית העליונה של תיבת הדואר ובחר "שמור טיוטה". כדי לגשת לטיוטות שלך, פתח את התיקיה "טיוטות" בסרגל הצד השמאלי של דף הפייסבוק שלך. כדי למחוק טיוטה, פתח את התיקיה "טיוטות" ולחץ על הטיוטה שברצונך למחוק ולאחר מכן לחץ על כפתור "מחק" בפינה השמאלית העליונה של תיבת הדואר. כדי לפרסם טיוטה, פתח את התיקיה "טיוטות" ולחץ על הטיוטה שברצונך לפרסם ולאחר מכן לחץ על כפתור "פרסם" בפינה השמאלית העליונה של תיבת הדואר. למידע נוסף על טיוטות ותכונות אחרות של פייסבוק, בקר ב-YouTube .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן