דף הבית » News » איפה מגילת העצמאות?

איפה מגילת העצמאות?

2023-06-09 22:50:00+02:00
השאירו פרטים ונחזור מיד:

מהי מגילת העצמאות?

הכרזת העצמאות היא מסמך שאומץ על ידי הקונגרס הקונטיננטלי השני ב-4 ביולי 1776. הוא הכריז על 13 המושבות האמריקאיות כעצמאיות מהאימפריה הבריטית והקים את ארצות הברית של אמריקה. המסמך נכתב על ידי תומס ג'פרסון ונחתם על ידי 56 צירים מהמושבות. הכרזת העצמאות נחשבת לאחד המסמכים החשובים בהיסטוריה האמריקאית.

היסטוריה של מגילת העצמאות

הכרזת העצמאות נכתבה כתגובה לשלטון המדכא של האימפריה הבריטית. לקולוניסטים נמאס מהמיסים והתקנות שהטילה ממשלת בריטניה, ורצו להקים אומה חדשה המבוססת על עקרונות החירות והדמוקרטיה. הכרזת העצמאות הייתה הצעד הראשון בתהליך זה, והיא אומצה על ידי הקונגרס הקונטיננטלי השני ב-4 ביולי 1776. המסמך נכתב בעיקר על ידי תומס ג'פרסון, והוא תיאר את תלונותיהם של המתנחלים נגד ממשלת בריטניה. היא גם הכריזה על המושבות עצמאיות והקימה את ארצות הברית של אמריקה. על הכרזת העצמאות חתמו 56 צירים מהמושבות, והיא נשלחה לממשלת בריטניה כהכרזת מלחמה רשמית.

איפה מגילת העצמאות עכשיו?

העותק המקורי של הכרזת העצמאות נמצא כעת בארכיון הלאומי בוושינגטון די.סי. המסמך נשמר בתא מיוחד מבוקר אקלים כדי להגן עליו מפני נזק. הכרזת העצמאות היא אחד המסמכים החשובים ביותר בהיסטוריה האמריקאית, והיא זוכה לביקורים של מיליוני אנשים מדי שנה.

עותקים אחרים של מגילת העצמאות

בנוסף להעתק המקורי של מגילת העצמאות, ישנם עוד מספר עותקים של המסמך. עותקים אלה נוצרו זמן קצר לאחר חתימת המקור, והם ידועים כעותקי "Dunlap Broadside". עותקים אלה הודפסו על ידי ג'ון דאנלפ והופצו ברחבי המושבות. יש רק 26 עותקים אלה שעדיין קיימים, והם נמצאים במוזיאונים ובספריות שונות ברחבי ארצות הברית.

החותמים על מגילת העצמאות

על מגילת העצמאות חתמו 56 צירים מהמושבות. צירים אלה נודעו כ"אבות המייסדים" של ארצות הברית, והם כללו דמויות בולטים כמו ג'ורג' וושינגטון, בנג'מין פרנקלין ותומס ג'פרסון. החותמים על מגילת העצמאות סיכנו את חייהם ואת הונם כדי להקים אומה חדשה המבוססת על עקרונות החירות והדמוקרטיה.

סיכום

הכרזת העצמאות היא אחד המסמכים החשובים בהיסטוריה האמריקאית. היא הכריזה על 13 המושבות האמריקאיות כעצמאיות מהאימפריה הבריטית והקימה את ארצות הברית של אמריקה. העותק המקורי של הכרזת העצמאות נמצא כעת בארכיון הלאומי בוושינגטון הבירה, וישנם עוד כמה עותקים של המסמך. הכרזת העצמאות נחתמה על ידי 56 צירים מהמושבות, והם ידועים בתור "האבות המייסדים" של ארצות הברית. למידע נוסף על הכרזת העצמאות, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן