דף הבית » News » כמה שוקל בצל?

כמה שוקל בצל?

2023-06-10 02:37:00+02:00
השאירו פרטים ונחזור מיד:

מה זה בצל?

בצל הוא ירק שהוא חלק ממשפחת האליום, הכוללת גם שום, כרישה ועירית. בצל הוא מרכיב יסוד במאכלים רבים, והם מגיעים במגוון צורות, גדלים וצבעים. סוג הבצל הנפוץ ביותר הוא הבצל הצהוב, שהוא זה המשמש לרוב בבישול. בצל הוא מקור מצוין לויטמין C, סיבים וחומרים מזינים חיוניים אחרים.

כמה שוקל בצל?

התשובה לשאלה זו תלויה בגודל הבצל. בממוצע, בצל בינוני ישקול בין 4 ל-8 אונקיות (113 עד 227 גרם). בצל גדול יכול לשקול עד 12 אונקיות (340 גרם). בצל קטן ישקול בין 2 ל-4 אונקיות (57 עד 113 גרם).

מהו הערך התזונתי של בצל?

בצל הוא מקור מצוין לויטמין C, סיבים וחומרים מזינים חיוניים אחרים. בצל בינוני מכיל כ-45 קלוריות, 11 גרם פחמימות, 1 גרם חלבון ו-2 גרם סיבים. בצל הוא גם מקור טוב לויטמין C, אשלגן וחומצה חומצה.

איך לאחסן בצל

יש לאחסן בצל במקום קריר ויבש הרחק מאור שמש ישיר. יש לשמור אותם בכלי מאוורר היטב, כגון שקית רשת או שקית נייר. אסור לאחסן בצל במקרר, כי זה יכול לגרום להם להתקלקל במהירות. ניתן לשמור בצל עד שבועיים.

איך מכינים בצל

ניתן להכין בצל במגוון דרכים. אפשר לקצוץ, לפרוס, לחתוך לקוביות או לחתוך אותם. ניתן גם לבשל בצל במגוון דרכים, כמו מוקפץ, צלוי או מבושל. אפשר גם לאכול בצל נא, אבל הוא עשוי להיות חזק מדי עבור אנשים מסוימים.

סיכום

בצל הוא מרכיב יסוד במאכלים רבים, והם מגיעים במגוון צורות, גדלים וצבעים. בממוצע, בצל בינוני ישקול בין 4 ל-8 אונקיות (113 עד 227 גרם). בצל הוא מקור מצוין לויטמין C, סיבים וחומרים מזינים חיוניים אחרים. יש לאחסן בצל במקום קריר ויבש הרחק מאור שמש ישיר. ניתן להכין בצל במגוון דרכים, כגון קצוץ, פרוס, חתוך לקוביות או קצוץ.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן