דף הבית » בינג’ » איך אני יודע אחרי מי אני עוקב בפייסבוק?

איך אני יודע אחרי מי אני עוקב בפייסבוק?

2023-06-30 10:11:00+02:00
השאירו פרטים ונחזור מיד:

מה עוקב בפייסבוק?

מעקב בפייסבוק הוא דרך להתעדכן בפוסטים ובעדכונים של אנשים ודפים שאתה מעוניין בהם. כאשר אתה עוקב אחר מישהו בפייסבוק, תראה את הפוסטים שלו בניוז פיד שלך. אתה יכול גם לעקוב אחר דפים, שהם פרופילים ציבוריים המייצגים עסק, ארגון, ידוען או מטרה.

איך לדעת אחרי מי אתה עוקב בפייסבוק

אם אתה רוצה לדעת אחרי מי אתה עוקב בפייסבוק, יש כמה דרכים שונות לגלות זאת.

בדוק את רשימת העוקבים שלך

הדרך הקלה ביותר לגלות אחרי מי אתה עוקב בפייסבוק היא לבדוק את רשימת העוקבים שלך. כדי לעשות זאת, עבור לדף הפרופיל שלך ולחץ על הכרטיסייה "במעקב". זה יראה לך רשימה של כל האנשים והדפים שאתה עוקב אחריהם.

בדוק את עדכון החדשות שלך

דרך נוספת לגלות אחרי מי אתה עוקב בפייסבוק היא לבדוק את הניוז פיד שלך. הניוז פיד שלך הוא רשימה של פוסטים מאנשים ודפים שאתה עוקב אחריהם. כדי לצפות בעדכון החדשות שלך, לחץ על כפתור "בית" בראש העמוד.

חפש אנשים ודפים

אתה יכול גם לחפש אנשים ודפים שאתה עוקב אחריהם בפייסבוק. לשם כך, עבור לשורת החיפוש בראש העמוד והקלד את שם האדם או העמוד שאתה מחפש. אם אתה עוקב אחריהם, הפרופיל שלהם יופיע בתוצאות החיפוש.

ביטול מעקב אחר אנשים ודפים בפייסבוק

אם תחליט שאתה כבר לא רוצה לעקוב אחר מישהו או עמוד בפייסבוק, אתה יכול בקלות לבטל את המעקב אחריו. כדי לעשות זאת, עבור אל דף הפרופיל של האדם או הדף ולחץ על כפתור "עוקב". פעולה זו תסיר אותם מרשימת העוקבים שלך ולא תראה יותר את הפוסטים שלהם בניוז פיד שלך. לסיכום, אם אתם רוצים לדעת אחרי מי אתם עוקבים בפייסבוק, יש כמה דרכים שונות לגלות זאת. אתה יכול לבדוק את רשימת העוקבים שלך, לבדוק את עדכון החדשות שלך, או לחפש אנשים ודפים. אם תחליט שאתה כבר לא רוצה לעקוב אחר מישהו או עמוד, אתה יכול בקלות לבטל את המעקב אחריהם.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן