דף הבית » בינג’ » איך אני יודע איזה אייפד יש לי?

איך אני יודע איזה אייפד יש לי?

2023-06-29 18:30:00+02:00
השאירו פרטים ונחזור מיד:

מה ההבדל בין דגמי אייפד?

אפל הוציאה מספר דגמי אייפד מאז שהאייפד הראשון שוחרר בשנת 2010. לכל דגם יש תכונות ומפרטים ייחודיים משלו. לדעת איזה דגם iPad יש לך יכול לעזור לך לקבוע אילו אביזרים ואפליקציות תואמים למכשיר שלך. זה גם יכול לעזור לך לקבוע אילו תיקונים ושדרוגים זמינים עבור המכשיר שלך. ניתן לחלק את דגמי האייפד לשלוש קטגוריות עיקריות: האייפד פרו, האייפד אייר והאייפד. לכל אחת מהקטגוריות הללו יש תכונות ומפרטים ייחודיים משלה.

כיצד אוכל לזהות את דגם האייפד שלי?

הדרך הקלה ביותר לזהות את דגם האייפד שלך היא להסתכל על גב המכשיר. בגב המכשיר תמצאו את מספר הדגם. מספר הדגם ממוקם בדרך כלל בפינה הימנית התחתונה של גב המכשיר. מספר הדגם יתחיל באות "A" ואחריה ארבע ספרות. שתי הספרות הראשונות של מספר הדגם יציינו את דגם האייפד. לדוגמה, iPad עם מספר הדגם A1474 הוא iPad Air. אתה יכול גם להשתמש באפליקציית ההגדרות כדי לזהות את דגם האייפד שלך. כדי לעשות זאת, פתח את אפליקציית ההגדרות והקש על כללי > אודות. בדף אודות, תמצא את מספר הדגם.

אייפד פרו

ה-iPad Pro הוא דגם הדגל של ה-iPad של אפל. זהו דגם האייפד החזק והעשיר ביותר בתכונות. הוא זמין בשני גדלים: 11 אינץ' ו-12.9 אינץ'. ל-iPad Pro יש צג Retina ברזולוציה גבוהה, מעבד A12X Bionic חזק ועד 1TB של אחסון. יש לו גם יציאת USB-C, מזהה פנים ותמיכה ב-Apple Pencil ובמקלדת החכמה.

אייפד אייר

האייפד אייר הוא דגם אייפד בטווח בינוני. הוא זמין בשני גדלים: 10.5 אינץ' ו-11 אינץ'. ל-iPad Air יש צג Retina ברזולוציה גבוהה, מעבד A12 Bionic חזק ועד 256GB של אחסון. יש לו גם יציאת Lightning, Touch ID ותמיכה ב-Apple Pencil.

אייפד

האייפד הוא דגם האייפד לרמת הכניסה של אפל. הוא זמין בשני גדלים: 7.9 אינץ' ו-9.7 אינץ'. ל-iPad יש צג Retina ברזולוציה גבוהה, מעבד A10 Fusion חזק ועד 128GB של אחסון. יש לו גם יציאת Lightning ו-Touch ID.

סיכום

לדעת איזה דגם iPad יש לך יכול לעזור לך לקבוע אילו אביזרים ואפליקציות תואמים למכשיר שלך. זה גם יכול לעזור לך לקבוע אילו תיקונים ושדרוגים זמינים עבור המכשיר שלך. כדי לזהות את דגם האייפד שלך, הסתכל בגב המכשיר או השתמש באפליקציית ההגדרות. למידע נוסף, תוכל לבקר בוויקיפדיה למידע נוסף.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן