דף הבית » בינג’ » איך אתה יודע מתי קניתי את הטלפון?

איך אתה יודע מתי קניתי את הטלפון?

2023-07-01 08:00:00+02:00
השאירו פרטים ונחזור מיד:

מהו תאריך הרכישה?

תאריך הרכישה של הטלפון הוא התאריך שבו הטלפון נקנה. חשוב לדעת מהו תאריך הרכישה של הטלפון מכיוון שהוא יכול לעזור לכם לקבוע את תקופת האחריות, גיל הטלפון ושווי הטלפון. ידיעת תאריך הרכישה יכולה גם לעזור לך לקבוע אם הטלפון נקנה ממוכר בעל מוניטין.

כיצד לקבוע את תאריך הרכישה של טלפון

ישנן מספר דרכים לקבוע את תאריך הרכישה של הטלפון. הדרך הנפוצה ביותר היא להסתכל על האריזה של הטלפון. רוב הטלפונים מגיעים עם קבלה או חשבונית שיפרטו את תאריך הרכישה. אם לטלפון אין קבלה או חשבונית, ניתן לחפש על הקופסה מדבקה שתפרט את תאריך הרכישה. דרך נוספת לקבוע את תאריך הרכישה של הטלפון היא להסתכל על המספר הסידורי של הטלפון. למספר הסידורי יהיה בדרך כלל קוד תאריך שיגיד לך מתי ייצור הטלפון. קוד תאריך זה ממוקם בדרך כלל בגב הטלפון או על הסוללה. אתה יכול גם להסתכל בתוכנת הטלפון כדי לקבוע את תאריך הרכישה. לרוב הטלפונים יהיה קוד תאריך בתוכנה שיודיע לך מתי הטלפון נרכש. קוד תאריך זה ממוקם בדרך כלל בתפריט ההגדרות. לבסוף, אתה יכול ליצור קשר עם יצרן הטלפון כדי לקבוע את תאריך הרכישה. ליצרן יהיו בדרך כלל תיעוד של מועד רכישת הטלפון.

סיכום

לדעת את תאריך הרכישה של הטלפון יכול להיות מאוד מועיל. זה יכול לעזור לך לקבוע את תקופת האחריות, את גיל הטלפון וערך הטלפון. זה גם יכול לעזור לך לקבוע אם הטלפון נקנה ממוכר מכובד. ישנן מספר דרכים לקבוע את תאריך הרכישה של הטלפון, כולל הסתכלות על האריזה של הטלפון, המספר הסידורי, התוכנה ויצירת קשר עם היצרן.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן