דף הבית » TOP10 » כיצד להדפיס חומר מ- WhatsApp בסמארטפון

כיצד להדפיס חומר מ- WhatsApp בסמארטפון

השאירו פרטים ונחזור מיד:

מבוא

WhatsApp היא אחת מאפליקציות המסרים הפופולריות ביותר בעולם. מיליוני אנשים משתמשים בו כדי לתקשר עם חברים, משפחה ועמיתים. זוהי גם דרך מצוינת לשתף תמונות, סרטונים ומסמכים אחרים. אבל מה אם תרצו להדפיס מסמך או תמונה שקיבלתם בווטסאפ? למרבה המזל, אפשר להדפיס חומר מוואטסאפ בסמארטפון. במאמר זה נספק מדריך שלב אחר שלב כיצד לעשות זאת.

שלב 1: הורד את אפליקציית PrinterShare

השלב הראשון הוא הורדת אפליקציית PrinterShare. זוהי אפליקציה חינמית המאפשרת לך להדפיס מסמכים ותמונות מהסמארטפון שלך. לאחר שהורדת את האפליקציה, תצטרך להירשם לחשבון. זהו תהליך פשוט ואמור להימשך מספר דקות בלבד.

שלב 2: חבר את המדפסת שלך

לאחר שנרשמת לחשבון, תצטרך לחבר את המדפסת שלך לאפליקציית PrinterShare. זהו תהליך פשוט ואמור להימשך מספר דקות בלבד. יהיה עליך להזין את כתובת ה-IP של המדפסת ולאחר מכן לבחור את סוג המדפסת שבה אתה משתמש.

שלב 3: בחר את המסמך או התמונה שברצונך להדפיס

לאחר חיבור המדפסת שלך, תצטרך לבחור את המסמך או התמונה שברצונך להדפיס. לשם כך, פתח את שיחת הוואטסאפ המכילה את המסמך או התמונה שברצונך להדפיס. לאחר מכן, הקש על המסמך או התמונה ובחר באפשרות "שתף".

שלב 4: בחר PrinterShare כיעד

לאחר שבחרת באפשרות "שתף", תצטרך לבחור ב-PrinterShare כיעד. פעולה זו תפתח את אפליקציית PrinterShare ותוכל לבחור את המדפסת שבה ברצונך להשתמש.

שלב 5: הדפס את המסמך או התמונה

לאחר בחירת המדפסת, תוכל להדפיס את המסמך או התמונה. תוכל להתאים את ההגדרות כגון מספר העותקים, גודל הנייר ואיכות ההדפסה. לאחר שתהיה מרוצה מההגדרות, תוכל ללחוץ על כפתור "הדפס" והמסמך או התמונה יודפסו.

סיכום

הדפסת מסמכים ותמונות מוואטסאפ בסמארטפון היא תהליך פשוט. כל מה שאתה צריך לעשות הוא להוריד את אפליקציית PrinterShare, לחבר את המדפסת שלך, לבחור את המסמך או התמונה שברצונך להדפיס, ולאחר מכן ללחוץ על כפתור "הדפס". למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

דעה אישית

הדפסת מסמכים ותמונות מ-WhatsApp היא דרך מצוינת לשמור עותק פיזי של שיחות וזיכרונות חשובים. זוהי גם דרך מצוינת לשתף מסמכים ותמונות עם אחרים שאולי אין להם גישה לסמארטפון. אני מוצא שזו תכונה שימושית מאוד ואני משתמש בה לעתים קרובות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן