דף הבית » בחירות הגולשים » כל מה שאתה צריך לדעת על כמה זמן אחרי Opthalgin אתה יכול לקחת נורופן

כל מה שאתה צריך לדעת על כמה זמן אחרי Opthalgin אתה יכול לקחת נורופן

2023-06-22 21:39:00+02:00
השאירו פרטים ונחזור מיד:

מה זה אופטלגין?

Opthalgin היא תרופה המשמשת לטיפול בדלקות עיניים ודלקות. זהו שילוב של שתי אנטיביוטיקה, neomycin ו-polymyxin B, וסטרואיד, dexamethasone. זה זמין בצורת משחה וגם בצורת טיפות עיניים. הוא משמש לטיפול בדלקת הלחמית חיידקית, בלפריטיס ודלקות עיניים אחרות. הוא משמש גם להפחתת דלקת ונפיחות בעין.

מה זה נורופן?

נורופן הוא שם מותג לאיבופרופן, תרופה נוגדת דלקת לא סטרואידית (NSAID). הוא משמש להפחתת כאב, דלקת וחום. זה זמין גם ללא מרשם וגם בטפסי מרשם. הוא משמש לטיפול במגוון מצבים, כולל כאבי ראש, כאבי שרירים, כאבי מחזור ודלקת פרקים.

כמה זמן לאחר נטילת אופטלגין אפשר לקחת נורופן?

חשוב להמתין לפחות שעתיים לאחר נטילת אופטלגין לפני נטילת נורופן. הסיבה לכך היא ששתי התרופות יכולות ליצור אינטראקציה זו עם זו ולגרום לתופעות לוואי. אם לוקחים אותם קרוב מדי זה לזה, ניתן להפחית את השפעת התרופות. כמו כן, חשוב לעקוב אחר ההוראות על התווית של שתי התרופות.

מהן תופעות הלוואי של נטילת נורופן לאחר אופטלגין?

תופעות הלוואי השכיחות ביותר של נטילת נורופן לאחר אופטלגין הן קלקול קיבה, בחילות והקאות. תופעות לוואי אחרות עשויות לכלול סחרחורת, כאבי ראש, נמנום ופריחה. אם אתה נתקל באחת מתופעות הלוואי הללו, פנה מיד לרופא או לרוקח.

מהם המינון המומלץ ואמצעי הבטיחות?

המינון המומלץ של נורופן למבוגרים הוא 200-400 מ"ג כל 4-6 שעות, לא יעלה על 1200 מ"ג בפרק זמן של 24 שעות. עבור ילדים, המינון המומלץ הוא 10-20 מ"ג/ק"ג כל 6-8 שעות, לא יעלה על 40 מ"ג/ק"ג בפרק זמן של 24 שעות. חשוב לעקוב אחר ההוראות על תווית התרופה ולדבר עם הרופא או הרוקח אם יש לך שאלות כלשהן. חשוב ליטול נורופן עם מזון או חלב כדי להפחית את הסיכון לקלקול קיבה. חשוב גם להימנע מאלכוהול בזמן נטילת נורופן. כדאי גם להימנע מנטילת תרופות אחרות המכילות איבופרופן או NSAIDs אחרים בזמן נטילת נורופן.

מתי כדאי לפנות לטיפול רפואי?

עליך לפנות לטיפול רפואי אם אתה חווה אחד מהתסמינים הבאים בעת נטילת נורופן לאחר אופטלגין: קשיי נשימה, כאבים בחזה, נפיחות בפנים, בשפתיים, בלשון או בגרון, כוורות או פריחה. אתה צריך גם לפנות לטיפול רפואי אם אתה חווה תופעות לוואי אחרות שאינן מופיעות כאן.

סיכום

חשוב להמתין לפחות שעתיים לאחר נטילת אופטלגין לפני נטילת נורופן. חשוב גם לעקוב אחר ההוראות על התווית של שתי התרופות ולדבר עם הרופא או הרוקח אם יש לך שאלות כלשהן. חשוב ליטול נורופן עם אוכל או חלב ולהימנע מאלכוהול בזמן נטילת התרופה. כדאי גם להימנע מנטילת תרופות אחרות המכילות איבופרופן או NSAIDs אחרים בזמן נטילת נורופן. אם אתה חווה תופעות לוואי כלשהן, פנה מיד לרופא או לרוקח. למידע נוסף, צפה בסרטון זה על כמה זמן לאחר Opthalgin אתה יכול לקחת נורופן.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן