דף הבית » TOP10 » כמה זמן אחרי מיטת שיזוף מותר להתקלח?

כמה זמן אחרי מיטת שיזוף מותר להתקלח?

2023-06-18 00:05:00+02:00
השאירו פרטים ונחזור מיד:

מה זה שיזוף?

שיזוף הוא תהליך של חשיפת העור לקרינה אולטרה סגולה (UV) להפקת שיזוף קוסמטי. מיטות שיזוף, המכונה גם מיטות שיזוף, הן מכונות שפולטות קרינת UV כדי לשזוף את העור. מיטות שיזוף משמשות לייצור שיזוף קוסמטי בסביבה מבוקרת.

כמה זמן אחרי מיטת שיזוף מותר להתקלח?

מומלץ להמתין לפחות שעתיים לאחר סשן מיטת שיזוף לפני המקלחת. זאת על מנת לאפשר לקרינת ה-UV לחדור במלואו לעור ולתת לגוף זמן להסתגל לשיזוף החדש. מקלחת מוקדם מדי לאחר סשן מיטת שיזוף עלולה לגרום לשיזוף לדעוך בטרם עת.

שיטות עבודה מומלצות למקלחת לאחר שיזוף

כאשר מתקלחים לאחר סשן מיטת שיזוף, חשוב להשתמש במים פושרים וסבון עדין. מים חמים וסבונים קשים יכולים להסיר את השיזוף ולגרום לעור להיות יבש ומגורה. כמו כן, חשוב להימנע משפשוף נמרץ מדי של העור, שכן הדבר עלול גם לגרום לדהיית השיזוף.

טיפים לשמירה על בריאות העור לאחר השיזוף

  • העניקי לחות לעור שלך באופן קבוע כדי לשמור עליו לחות וכדי למנוע את דהיית השיזוף.
  • הימנע משימוש בג'קוזי, סאונות וחדרי אדים לפחות 24 שעות לאחר סשן מיטת שיזוף.
  • ללבוש קרם הגנה בחוץ כדי להגן על העור מפני נזקי השמש.
  • הימנע ממיטות שיזוף יותר מפעם בשבוע כדי למנוע נזק לעור.

סיכום

מיטות שיזוף יכולות להיות דרך מצוינת להשיג שיזוף יפה ואחיד. עם זאת, חשוב להקפיד על ההנחיות המומלצות להתקלח לאחר סשן מיטת שיזוף. המתנה של שעתיים לפחות לאחר מפגש מיטת שיזוף לפני המקלחת תעזור להבטיח שהשיזוף יחזיק מעמד זמן רב יותר. בנוסף, חשוב לדאוג לעור שלך לאחר השיזוף על ידי לחות באופן קבוע והימנעות מאמבטיות חמות, סאונות וחדרי אדים. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה או צפה בסרטון ב-YouTube .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן