דף הבית » בחירות הגולשים » כמה זמן אפשר להשאיר דגים מופשרים במקרר? טיפים חשובים לזכור

כמה זמן אפשר להשאיר דגים מופשרים במקרר? טיפים חשובים לזכור

2023-06-22 12:45:00+02:00
השאירו פרטים ונחזור מיד:

מהו דג מופשר?

דג מופשר הוא כל דג שהוקפא ולאחר מכן הורשה להפשיר. אפשר לעשות זאת על ידי השארת הדג במקרר למשך הלילה או על ידי הזרמת מים קרים מעליו. דג מופשר אינו זהה לדג טרי, מכיוון שהוא הוקפא ולאחר מכן הופשר. חשוב לציין שאסור להקפיא דגים מופשרים מחדש, שכן הדבר עלול לגרום לגדילת חיידקים ולהפוך את הדגים לא בטוחים לאכילה.

כמה זמן אפשר להשאיר דגים מופשרים במקרר?

דגים מופשרים יכולים להישמר במקרר לכמה ימים, אך חשוב לזכור טיפים מסוימים כדי להבטיח שהדג בטוח לאכילה. בדרך כלל, דגים מופשרים יכולים להישמר במקרר עד יומיים. לאחר יומיים יש לבשל או לזרוק את הדג. חשוב לשים לב שיש לאחסן את הדג בכלי אטום או לעטוף היטב בניילון נצמד כדי למנוע ממנו להתייבש.

טיפים חשובים שכדאי לזכור בעת אחסון דגים מופשרים

בדוק את הטמפרטורה

חשוב לבדוק את טמפרטורת המקרר לפני אחסון דגים מופשרים. יש להגדיר את הטמפרטורה ל-40 מעלות צלזיוס או מתחת כדי להבטיח שהדג יישאר טרי. אם הטמפרטורה גבוהה מדי, הדג יכול להתקלקל במהירות.

אחסן את הדגים במדף התחתון

כשמאחסנים דג מופשר במקרר, חשוב להניח אותו על המדף התחתון. זה יעזור למנוע טפטוף של מיצים על פריטי מזון אחרים ולגרום לזיהום צולב. חשוב גם לאחסן את הדג הרחק מכל בשר נא או עופות כדי למנוע זיהום צולב.

תווית את הדג

כשמאחסנים דג מופשר במקרר, חשוב לסמן את הדג בתאריך שהופשר. זה יעזור להבטיח שהדג לא יישאר במקרר זמן רב מדי ויעזור למנוע מחלות הנישאות במזון.

שאלות ותשובות

האם אני יכול להקפיא מחדש דגים מופשרים?

לא, לא מומלץ להקפיא מחדש דגים מופשרים. הקפאה מחדש של הדגים עלולה לגרום לחיידקים לגדול ולהפוך את הדגים לא בטוחים לאכילה.

כמה זמן אפשר לשמור דגים מופשרים במקרר?

דג מופשר ניתן לשמור במקרר עד יומיים. לאחר יומיים יש לבשל או לזרוק את הדג.

לאיזו טמפרטורה יש לכוון את המקרר בעת אחסון דגים מופשרים?

יש להגדיר את הטמפרטורה של המקרר ל-40 מעלות צלזיוס או מתחת כדי להבטיח שהדג יישאר טרי.

סיכום

דגים מופשרים יכולים להישמר במקרר לכמה ימים, אך חשוב לזכור טיפים מסוימים כדי להבטיח שהדג בטוח לאכילה. יש להגדיר את טמפרטורת המקרר ל-40 מעלות צלזיוס ומטה ויש לאחסן את הדג במדף התחתון. חשוב גם לסמן את הדג בתאריך שבו הוא הופשר ולאחסן אותו הרחק מכל בשר או עופות נאים. הקפאה מחדש של הדג אינה מומלצת מכיוון שהיא עלולה לגרום לחיידקים לצמוח ולגרום לדג להיות לא בטוח לאכילה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן