דף הבית » TOP10 » כמה זמן אפשר לשמור מרק עוף במקרר?

כמה זמן אפשר לשמור מרק עוף במקרר?

2023-06-18 00:40:00+02:00
השאירו פרטים ונחזור מיד:

מהם חיי המדף של מרק עוף?

מרק עוף הוא ארוחה טעימה ומנחמת שאפשר ליהנות ממנה כל השנה. אבל כמה זמן אפשר לשמור אותו במקרר לפני שהוא מתקלקל? בדרך כלל, ניתן לשמור מרק עוף במקרר עד ארבעה ימים. עם זאת, אם אתה רוצה למקסם את חיי המדף שלו, חשוב לאחסן אותו כראוי.

איך לאחסן מרק עוף במקרר

כשמאחסנים מרק עוף במקרר, חשוב לוודא שהוא מאוחסן בכלי אטום. זה יעזור למנוע מהמרק להתקלקל מהר מדי. חשוב גם לוודא שהמרק מקורר לחלוטין לפני שמאכסנים אותו במקרר. אם המרק עדיין חם, זה יכול לגרום לטמפרטורה במקרר לעלות, מה שעלול להוביל לקלקול המזון.

איך לדעת אם מרק עוף התקלקל

אם אתה לא בטוח אם מרק העוף שלך התקלקל, יש כמה סימנים שאתה יכול לחפש. ראשית, בדוק את הצבע והריח של המרק. אם למרק יש ריח חמוץ או ששינה צבעו, סביר להניח שהוא התקלקל ויש לזרוק אותו. בנוסף, אם המרק נשמר במקרר יותר מארבעה ימים, עדיף לזרוק אותו.

טיפים לאחסון מרק עוף

כדי להבטיח שמרק העוף שלך יישאר טרי זמן רב ככל האפשר, הנה כמה טיפים שכדאי לזכור:

להקפיא את זה

אם אינכם מתכננים לאכול את המרק תוך ארבעה ימים, תוכלו להקפיא אותו עד שלושה חודשים. כדי להקפיא את המרק יש לוודא שהוא מקורר לחלוטין ומאוחסן בכלי אטום.

לחמם אותו מחדש כמו שצריך

בעת חימום חוזר של מרק עוף, ודא שהוא מחומם ל-165 מעלות צלזיוס לפחות. זה יעזור להרוג כל חיידק שאולי צמח בזמן שהמרק אוחסן במקרר. בנוסף, ודאו שהמרק יתחמם מחדש באופן אחיד ולא נשאר במיקרוגל יותר מדי זמן.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן