דף הבית » בחירות הגולשים » כמה זמן אפשר לשמור קרם פטיסייר במקרר?

כמה זמן אפשר לשמור קרם פטיסייר במקרר?

2023-06-24 04:53:00+02:00
השאירו פרטים ונחזור מיד:

מה זה Crème Pâtissier?

קרם פטיסייר, הידוע גם בשם קרם מאפה, הוא סוג של רפרפת עשויה מחלמונים, סוכר, חלב וקמח או עמילן תירס. הוא משמש כמילוי לעוגות, טארטים וקינוחים אחרים. הוא משמש גם כבסיס למילוי קרם אחר, כמו מוסים וקרמים בוואריים.

איך להכין קרם פטיסייר

הכנת קרם פטיסייר היא תהליך פשוט יחסית. ראשית, מקציפים את החלמונים והסוכר עד שהם בהירים ותפוחים. לאחר מכן, החלב מחומם בסיר עד שהוא רק עומד לרתוח. לאחר מכן מוסיפים לאט את תערובת הביצים לחלב תוך טריפה מתמדת. לאחר מכן מחזירים את התערובת לסיר ומבשלים עד שהיא מסמיכה. לבסוף מוסיפים את הקמח או עמילן התירס ומבשלים את התערובת עוד כמה דקות עד שהיא סמיכה וקרמימה.

איך לאחסן קרם פטיסייר

לאחר הכנת הקרם פטיסייר, יש להעבירו לקערה ולכסות בניילון נצמד. יש ללחוץ את הניילון ישירות על פני הקרם כדי למנוע היווצרות עור. לאחר מכן ניתן לשמור את הרפרפת במקרר עד שלושה ימים.

השוואה מהירה

שיטת אחסון מגבלת זמן
טמפרטורת חדר 2 שעות
מְקָרֵר 3 ימים

טיפים לאחסון Crème Pâtissier

כשמאחסנים קרם פטיסייר במקרר, חשוב להקפיד על שמירתו בכלי אטום. זה יעזור למנוע מהקפרפרת לספוג ריחות ממזונות אחרים במקרר. כמו כן, חשוב לוודא שהקצפת מקורר לחלוטין לפני האחסון במקרר.

שאלות ותשובות

האם ניתן להקפיא קרם פטיסייר?

כן, קרם פטיסייר ניתן להקפיא. יש לאחסן בכלי אטום וניתן לשמור אותו במקפיא עד שלושה חודשים. כשהוא מוכן לשימוש, יש להפשיר אותו במקרר למשך הלילה.

האם ניתן לחמם את הקרם פטיסייר?

כן, קרם פטיסייר ניתן לחמם מחדש. יש לחמם שוב בסיר על אש נמוכה, תוך ערבוב מתמיד, עד שהוא מתחמם. זה לא צריך להיות מבושל אחרת זה יתכרבל.

האם ניתן להכין קרם פטיסייר מבעוד מועד?

כן, קרם פטיסייר ניתן להכין מבעוד מועד ולשמור במקרר עד שלושה ימים. יש לאחסן אותו בכלי אטום ולכסות בניילון נצמד.

סיכום

קרם פטיסייר הוא סוג של רפרפת עשויה מחלמונים, סוכר, חלב וקמח או עמילן תירס. הוא משמש כמילוי לעוגות, טארטים וקינוחים אחרים. ניתן לשמור במקרר עד שלושה ימים וניתן להקפיא עד שלושה חודשים. כשמאחסנים אותו במקרר, יש לאחסן אותו בכלי אטום ולכסות אותו בניילון. אפשר גם לחמם מחדש בסיר על אש נמוכה, תוך ערבוב מתמיד, עד שהוא מתחמם.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן