דף הבית » בחירות הגולשים » כמה זמן הנסיעה מנמל התעופה רמון לאילת?

כמה זמן הנסיעה מנמל התעופה רמון לאילת?

2023-06-25 10:39:00+02:00
השאירו פרטים ונחזור מיד:

סקירה של הנסיעה מנמל התעופה רמון לאילת

הנסיעה מנמל התעופה רמון לאילת היא קצרה יחסית, ולוקח קצת יותר משעה. המסלול הוא בירי ישר במורד בקעת הערבה, כאשר רוב הנסיעה מתבצעת בכביש הערבה. הנסיעה היא נופית, עם נופים של ים סוף ומדבר הנגב. הנסיעה מתחילה בשדה התעופה רמון, הממוקם במדבר הנגב, ממש דרומית לעיר באר שבע. משם המסלול לוקח את המטיילים דרומה לאורך כביש הערבה, עובר דרך הישובים הקטנים מצפה רמון ועובדה לפני ההגעה לאילת.

כמה זמן לוקח לנסוע מנמל התעופה רמון לאילת?

הנסיעה מנמל התעופה רמון לאילת אורכת כשעה ורבע שעה. זאת בהנחה שאין עיכובים בתנועה, וכי הנהג נוסע במהירות המותרת. המהירות המותרת בכביש הערבה היא 90 קמ"ש (55 מייל לשעה).

עוצרים בדרך

יש כמה עצירות בדרך שאולי מטיילים ירצו לשקול לעשות. הראשון הוא מצפה רמון, ישוב קטן השוכן בנגב. במצפה רמון שוכנות מספר אטרקציות, ביניהן מכתש רמון, מכתש טבעי גדול, ומרכז המבקרים רמון המציע מידע על האזור. התחנה השנייה היא עובדה, עיירה קטנה השוכנת בסמוך לגבול עם מצרים. בעובדה יש מספר אטרקציות, ביניהן נמל התעופה הבינלאומי עובדה ושמורת הטבע עובדה.

השוואה מהירה

מקום מרחק (ק"מ) זמן (דקות)
שדה התעופה רמון למצפה רמון 50 35
מצפה רמון לעובדה 50 35
עובדה לאילת 50 45
סה"כ 150 115

הנסיעה מנמל התעופה רמון לאילת היא קצרה יחסית, ולוקח קצת יותר משעה. המסלול הוא בירי ישר במורד בקעת הערבה, כאשר רוב הנסיעה מתבצעת בכביש הערבה. הנסיעה היא נופית, עם נופים של ים סוף ומדבר הנגב. הנסיעה מתחילה בשדה התעופה רמון, הממוקם במדבר הנגב, ממש דרומית לעיר באר שבע. משם המסלול לוקח את המטיילים דרומה לאורך כביש הערבה, עובר דרך הישובים הקטנים מצפה רמון ועובדה לפני ההגעה לאילת. התחנה הראשונה היא מצפה רמון, עיירה קטנה השוכנת במדבר הנגב. במצפה רמון שוכנות מספר אטרקציות, ביניהן מכתש רמון, מכתש טבעי גדול, ומרכז המבקרים רמון המציע מידע על האזור. התחנה השנייה היא עובדה, עיירה קטנה השוכנת בסמוך לגבול עם מצרים. עובדה היא ביתם של מספר אטרקציות, ביניהן נמל התעופה הבינלאומי עובדה ושמורת הטבע עובדה. הנסיעה מנמל התעופה רמון לאילת היא דרך מצוינת לחקור את האזור ולהתבונן בנופים המדהימים של ים סוף ומדבר הנגב. הנסיעה קצרה יחסית, לוקחת קצת יותר משעה, והיא דרך מצוינת להגיע מיעד אחד למשנהו. בין אם אתם מחפשים טיול מהיר או נסיעה נינוחה, הנסיעה מנמל התעופה רמון לאילת היא דרך מצוינת לחקור את האזור.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן