דף הבית » בחירות הגולשים » כמה זמן טחינה ביתית מחזיקה במקרר?

כמה זמן טחינה ביתית מחזיקה במקרר?

2023-06-22 19:00:00+02:00
השאירו פרטים ונחזור מיד:

מה זה טחינה?

טחינה היא תבלין פופולרי העשוי משומשום. זהו מרכיב מרכזי במנות מזרח תיכוניות רבות, כגון חומוס, באבא גנוש ופלאפל. הוא משמש גם במטבחים רבים אחרים, כולל הודי, סיני וים תיכוני. טחינה היא משחת שמנת המיוצרת על ידי טחינת שומשום לעיסה. יש לו טעם אגוזי והוא משמש לעתים קרובות כמטבל או ממרח.

איך מכינים טחינה ביתית

הכנת טחינה בעצמך היא קלה ודורשת רק כמה מרכיבים. כל מה שאתה צריך זה שומשום, שמן זית ומלח. להכנת טחינה מתחילים בקליית השומשום במחבת יבשה על אש בינונית כ-5 דקות. לאחר מכן, מעבירים את השומשום הקלוי למעבד מזון ומוסיפים את שמן הזית והמלח. מעבדים את התערובת עד לקבלת עיסה חלקה. אתה יכול להתאים את העקביות על ידי הוספת שמן זית במידת הצורך.

איך לאחסן טחינה ביתית

לאחר שהכנתם את הטחינה שלכם, יש לאחסן אותה בכלי אטום במקרר. הוא נשמר עד חודשיים במקרר. אם תרצו להאריך את חיי המדף של הטחינה שלכם, תוכלו להקפיא אותה עד שישה חודשים.

איך לדעת אם הטחינה התקלקלה

חשוב לבדוק את הטחינה לפני השימוש כדי לוודא שהיא עדיין טובה. אם לטחינה יש ריח חמצמץ או שינתה צבע, עדיף לזרוק אותה. כדאי גם לבדוק אם יש סימנים של עובש או שינוי צבע.

טיפים להכנת הטחינה הטובה ביותר

  • קולים את השומשום לפני טחינתם כדי להוציא את טעמם.
  • השתמש בשמן זית באיכות טובה לקבלת הטעם הטוב ביותר.
  • מוסיפים קורט מלח כדי לשפר את הטעם.
  • שומרים את הטחינה בכלי אטום במקרר.
  • בדוק את הטחינה לפני השימוש כדי לוודא שהיא עדיין טובה.

הכנת טחינה משלך היא דרך מצוינת להוסיף טעם למנות האהובות עליך. קל להכנה וניתן לשמור במקרר עד חודשיים. אם תרצו להאריך את חיי המדף של הטחינה שלכם, תוכלו להקפיא אותה עד שישה חודשים. רק דאגו לבדוק את הטחינה לפני השימוש כדי לוודא שהיא עדיין טובה. לטיפים נוספים להכנת הטחינה הטובה ביותר, בדוק את הסרטון הזה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן