דף הבית » בחירות הגולשים » כמה זמן לאחר החלקת קראטין אפשר לשטוף ידיים?

כמה זמן לאחר החלקת קראטין אפשר לשטוף ידיים?

2023-06-28 16:48:00+02:00
השאירו פרטים ונחזור מיד:

מהי החלקת קרטין?

החלקת קראטין היא טיפול שיער שעוזר להפחית קרזול ולהפוך את השיער לניירות יותר. זה עובד על ידי החדרת קרטין, חלבון המצוי באופן טבעי בשיער, לתוך השערה. זה עוזר לחזק את השיער ולהפוך אותו לעמיד יותר בפני נזקים. התוצאה היא שיער חלק ומבריק יותר שקל יותר לעצב אותו.

כמה זמן לאחר החלקת קראטין אפשר לשטוף ידיים?

מומלץ להמתין לפחות 24 שעות לאחר טיפול החלקת קרטין לפני שטיפת ידיים. הסיבה לכך היא שהקרטין זקוק לזמן כדי לחדור במלואו לפיר השיער ולהיצמד לשיער. שטיפת ידיים מוקדם מדי עלולה לגרום לשטיפה של הקרטין, ולהשאיר את השיער מקורזל ובלתי ניתן לניהול.

אילו אמצעי זהירות כדאי לנקוט?

בעת שטיפת ידיים לאחר טיפול החלקת קרטין, חשוב להשתמש במים פושרים ובשמפו עדין. מים חמים ושמפו חריפים יכולים להסיר את הקרטין ולהשאיר את השיער יבש ושביר. כמו כן, כדאי להימנע משימוש בכל מוצרי סטיילינג או כלי עיצוב חום לפחות 24 שעות לאחר הטיפול.

הימנע משחייה

כמו כן, חשוב להימנע משחייה לפחות 48 שעות לאחר טיפול החלקת קרטין. מים עם כלור יכולים להסיר את הקרטין ולהשאיר את השיער יבש ושביר. אם אתה חייב לשחות, חבש כובע ים כדי להגן על השיער שלך.

השתמש במסכת שיער

כדי לשמור על מראה השיער שלך במיטבו לאחר טיפול החלקת קרטין, חשוב להשתמש במסכה לשיער פעם בשבוע. מסכות לשיער נועדו להזין ולהעניק לחות לשיער, לעזור לשמור על מראה חלק ומבריק. חפשו מסיכת שיער המיועדת במיוחד לשיער שטופל בקרטין.

סיכום

החלקת קראטין היא דרך מצוינת להפחית קרזול ולהפוך את השיער לניירות יותר. עם זאת, חשוב להמתין לפחות 24 שעות לפני שטיפת ידיים לאחר הטיפול. כמו כן, כדאי להימנע משחייה ושימוש במוצרי סטיילינג או כלי עיצוב חום למשך 24 שעות לפחות. כדי לשמור על מראה השיער שלך במיטבו, השתמשי במסכה לשיער פעם בשבוע. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן