דף הבית » TOP10 » כמה זמן לוקח לנסוע מסן דייגו ללאס וגאס?

כמה זמן לוקח לנסוע מסן דייגו ללאס וגאס?

2023-06-21 21:04:00+02:00
השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן לוקח לנסוע מסן דייגו ללאס וגאס?

נסיעה מסן דייגו ללאס וגאס היא נסיעה פופולרית עבור מטיילים. הנסיעה היא כ-275 מיילים (443 ק"מ) ואורכת כארבע וחצי שעות, תלוי בתנועה ובמסלול שתעברו. הנה מה שאתה צריך לדעת על נהיגה מסן דייגו ללאס וגאס.

המסלול

המסלול הישיר ביותר מסן דייגו ללאס וגאס הוא לקחת את הכביש המהיר 15, העובר ישירות מסן דייגו ללאס וגאס. מסלול זה אורך כארבע וחצי שעות, תלוי בתנועה. אם תרצו לקחת מסלול נופי יותר, תוכלו לקחת את כביש 95 בארה"ב, העובר מסן דייגו ללאס וגאס. מסלול זה אורך כחמש וחצי שעות, תלוי בתנועה.

למה לצפות בדרך

הנסיעה מסן דייגו ללאס וגאס היא מדברית ברובה, כך שלא תראו הרבה בנוף. עם זאת, יש כמה עצירות מעניינות לאורך הדרך. אם תקחו את I-15, תעברו בשמורה הלאומית Mojave, שהיא ביתם של מגוון חיות בר וצמחים. תעברו גם דרך העיירה בייקר, שבה נמצא מד החום הגבוה בעולם. אם תיסעו בכביש 95 בארה"ב, תעברו דרך העיירה Needles, שבה נמצא מלון אל גארס ההיסטורי. תעברו גם בפארק הלאומי עץ ג'ושוע, שבו שוכנים מגוון צמחים ובעלי חיים מדבריים.

תחנות דלק ותחנות מנוחה

הנסיעה מסן דייגו ללאס וגאס היא ארוכה, ולכן חשוב לתכנן מראש את תחנות הדלק והמנוחה. יש הרבה תחנות דלק ותחנות מנוחה לאורך הדרך, כך שלא תצטרכו לדאוג שיגמר הדלק או שתצטרכו לקחת הפסקה.

מה להביא

בנסיעה מסן דייגו ללאס וגאס, חשוב להביא הרבה מים וחטיפים. המדבר יכול להתחמם מאוד, לכן חשוב לשמור על לחות. כדאי גם להביא מפה או GPS, למקרה שתלכו לאיבוד.

סיכום

נסיעה מסן דייגו ללאס וגאס היא נסיעה פופולרית עבור מטיילים. הנסיעה היא כ-275 מיילים (443 ק"מ) ואורכת כארבע וחצי שעות, תלוי בתנועה ובמסלול שתעברו. אם תכננתם מראש ותביאו הרבה מים וחטיפים, תהיה לכם מסע בטוח ומהנה. למידע נוסף, אתה יכול לבקר בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן