דף הבית » News » למה אני לא יכול לראות סטורי באינסטגרם?

למה אני לא יכול לראות סטורי באינסטגרם?

2023-06-12 07:50:00+02:00
השאירו פרטים ונחזור מיד:

מהו סיפור אינסטגרם?

סיפורי אינסטגרם הם תכונה המאפשרת למשתמשים לשתף תמונות וסרטונים שנעלמים לאחר 24 שעות. הם דרך מצוינת לחלוק רגעים מהיום שלך עם העוקבים שלך. כל מי שעוקב אחריך יכול לצפות בסטוריז, וניתן לראות אותם בקטע Stories באפליקציית אינסטגרם.

למה אני לא יכול לראות סטורי באינסטגרם?

ישנן כמה סיבות מדוע לא תוכל לראות סיפור באינסטגרם. הסיבה הנפוצה ביותר היא שהמשתמש שפרסם את הסיפור חסם אותך. אם זה המקרה, לא תוכל לצפות בסיפורים שלהם. סיבה נוספת לכך שאולי לא תוכל לראות סיפור היא אם המשתמש הגדיר את החשבון שלו לפרטי. אם זה המקרה, רק משתמשים שאושרו לעקוב אחרי החשבון יוכלו לראות את הסיפור. לבסוף, אם המשתמש מחק את הסיפור, לא תוכל לצפות בו.

כיצד לתקן את הבעיה

אם אינך מצליח לצפות בסטורי באינסטגרם, הדבר הראשון שעליך לעשות הוא לבדוק אם המשתמש חסם אותך. אם זה המקרה, תצטרך ליצור קשר עם המשתמש ולבקש ממנו לבטל את החסימה שלך. אם המשתמש הגדיר את החשבון שלו לפרטי, תצטרך לבקש לעקוב אחרי החשבון. לאחר מכן המשתמש יצטרך לאשר את בקשתך לפני שתוכל לצפות בסיפורים שלו. לבסוף, אם המשתמש מחק את הסיפור, אין דבר שתוכל לעשות כדי לצפות בו.

סיכום

אם אינך מצליח לצפות בסטורי באינסטגרם, זה יכול להיות בגלל שהמשתמש חסם אותך, הגדיר את החשבון שלו לפרטי או מחיק את הסיפור. כדי לתקן את הבעיה, תצטרך ליצור קשר עם המשתמש ולבקש ממנו לבטל את החסימה שלך, לבקש לעקוב אחרי החשבון או לקבל את בקשתך לעקוב אחרי החשבון. אם הסיפור נמחק, אין שום דבר שתוכל לעשות כדי לצפות בו.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן