דף הבית » TOP10 » מה לעשות במצפה רמון?

מה לעשות במצפה רמון?

2023-06-22 00:57:00+02:00
השאירו פרטים ונחזור מיד:

חקור את מכתש רמון

מכתש רמון, הידוע גם בשם מכתש רמון, הוא המכתש הגדול בישראל ואחד הגדולים בעולם. הוא ממוקם במדבר הנגב ומהווה יעד תיירותי פופולרי. אורכו של המכתש 40 קילומטרים ורוחבו 10 קילומטרים והוא מוקף בצוקים והרים צבעוניים. המבקרים יכולים לחקור את המכתש ברכב, באופניים או ברגל. ישנן מספר נקודות תצפית לאורך הדרך בהן המבקרים יכולים לחזות בנופים המדהימים. ישנם גם מספר מסלולי הליכה המובילים לתחתית המכתש.

בקרו במרכז המבקרים של מצפה רמון

מרכז המבקרים מצפה רמון הוא מקום מצוין ללמוד על ההיסטוריה והתרבות של האזור. במרכז יש תערוכות ותצוגות אינטראקטיביות על הגיאולוגיה, הצומח ובעלי החיים של האזור. יש גם בית קפה וחנות מתנות שבה המבקרים יכולים לרכוש מזכרות.

לך לצפייה בכוכבים

מצפה רמון הוא אחד המקומות הטובים בישראל לצפייה בכוכבים. באזור יש כמה מהשמים האפלים ביותר במדינה, מה שהופך אותו למקום המושלם לצפות בכוכבים. המבקרים יכולים להצטרף לסיור מודרך או לשכור טלסקופ כדי להתבונן מקרוב בשמי הלילה.

צא לטיול ג'יפים

טיול ג'יפים הוא דרך מצוינת לחקור את האזור ולהתבונן בנופים המדהימים. המבקרים יכולים להצטרף לסיור מודרך או לשכור ג'יפ ולחקור את האזור בעצמם. טיולי הג'יפים לוקחים את המבקרים דרך המדבר ולכמה מהמקומות היפים באזור.

ביקור בגן הלאומי עבדת

הגן הלאומי עבדת שוכן במדבר הנגב ומהווה בית לכמה מהנופים המדהימים באזור. הפארק הוא ביתם של מגוון חיות בר וצמחים, והמבקרים יכולים לחקור את האזור ברגל או באופניים. בפארק יש גם כמה אתרים ארכיאולוגיים, ביניהם חורבות של עיר נבטית עתיקה.

לך על סנדבורד

גלישת חול היא פעילות פופולרית במצפה רמון. המבקרים יכולים לשכור קרש חול ולחקור את המדבר בעצמם או להצטרף לסיור מודרך. דיונות החול באזור מושלמות לגלישת חול ומציעות נופים מדהימים של המדבר. מצפה רמון היא יעד מצוין למי שמחפש הרפתקה. מחקר מכתש רמון ועד גלישת חול במדבר, יש משהו לכל אחד. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן