דף הבית » בחירות הגולשים » מה לעשות כאשר המקרר שלך רועש מדי?

מה לעשות כאשר המקרר שלך רועש מדי?

2023-06-22 05:09:00+02:00
השאירו פרטים ונחזור מיד:

מה גורם למקרר רועש?

מקרר רועש יכול להוות מטרד של ממש, במיוחד אם הוא ממוקם במטבח קטן או בחדר שינה. אבל מה גורם למקרר להרעיש? ישנן מספר סיבות אפשריות, כולל:

  • מנוע מאוורר הקבל
  • מנוע מאוורר המאייד
  • המדחס
  • טיימר ההפשרה
  • מחמם ההפשרה
  • יוצר הקרח

מה אפשר לעשות עם מקרר רועש?

אם המקרר שלך רועש מדי, יש כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי לנסות ולהפחית את הרעש.

בדוק את מנוע מאוורר הקבל

מנוע מאוורר הקבל אחראי על זרימת האוויר דרך סלילי הקבל. אם מנוע המאוורר פגום או בלוי, זה עלול לגרום לרעש זמזום חזק. כדי לבדוק את מנוע המאוורר, נתק את המקרר מהחשמל והסר את הפאנל האחורי. אם מנוע המאוורר פגום, תצטרך להחליף אותו.

בדוק את מנוע מאוורר המאייד

מנוע מאוורר המאייד אחראי על זרימת האוויר דרך סלילי המאייד. אם מנוע המאוורר פגום או בלוי, זה עלול לגרום לרעש זמזום חזק. כדי לבדוק את מנוע המאוורר, נתק את המקרר מהחשמל והסר את הפאנל האחורי. אם מנוע המאוורר פגום, תצטרך להחליף אותו.

בדוק את המדחס

המדחס אחראי על קירור המקרר. אם המדחס פגום או שחוק, זה יכול לגרום לרעש זמזום חזק. כדי לבדוק את המדחס, נתק את המקרר מהחשמל והסר את הפאנל האחורי. אם המדחס פגום, תצטרך להחליף אותו.

בדוק את טיימר ההפשרה

טיימר ההפשרה אחראי על בקרת מחזור ההפשרה. אם הטיימר פגום או שחוק, זה יכול לגרום לרעש זמזום חזק. כדי לבדוק את הטיימר, נתק את המקרר מהחשמל והסר את הפאנל האחורי. אם הטיימר פגום, תצטרך להחליף אותו.

דעה אישית

להחזיק מקרר רועש יכול להיות מטרד אמיתי, במיוחד אם הוא ממוקם במטבח קטן או בחדר שינה. למרבה המזל, יש כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי לנסות ולהפחית את הרעש. בדיקת מנוע מאוורר הקבל, מנוע מאוורר המאייד, המדחס וטיימר ההפשרה יכול לעזור לזהות את מקור הרעש ולעזור לך לקבוע את דרך הפעולה הטובה ביותר. אם אינך מצליח לתקן את הבעיה בעצמך, עדיף להתקשר לאיש מקצוע שיבדוק.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן