דף הבית » TOP10 » מה לעשות עם מטף כיבוי אש ישן

מה לעשות עם מטף כיבוי אש ישן

2023-06-17 19:04:00+02:00
השאירו פרטים ונחזור מיד:

מהו מטף כיבוי אש?

מטף הוא מכשיר המשמש לכיבוי שריפות. זהו מיכל בלחץ המכיל חומר כיבוי, כגון מים, קצף, כימיקלים יבשים או פחמן דו חמצני, ונועד להיפלט לכיבוי שריפה. מטפים נמצאים בדרך כלל במבני ציבור, מבנים מסחריים ובתים.

מה לעשות עם מטף כיבוי אש ישן

כאשר מטף כיבוי אש אינו בשימוש עוד, יש להשליך אותו כראוי. בהתאם לסוג המטף, ישנן שיטות שונות לסילוקו.

מטפים על בסיס מים

יש לרוקן מטפים על בסיס מים, כגון אלו הממולאים במים או קצף, ולפנות את התכולה בהתאם לתקנות המקומיות. לאחר מכן יש למחזר את המטף הריק או להשליך אותו כפסולת מסוכנת.

מטפים כימיים יבשים

יש לרוקן מטפים כימיים יבשים, כגון אלו הממולאים באבקה כימית יבשה, ולפנות את התכולה בהתאם לתקנות המקומיות. לאחר מכן יש למחזר את המטף הריק או להשליך אותו כפסולת מסוכנת.

מטפי פחמן דו חמצני

יש לרוקן מטפי כיבוי פחמן דו חמצני, כגון אלו המלאים בפחמן דו חמצני, ולפנות את התכולה בהתאם לתקנות המקומיות. לאחר מכן יש למחזר את המטף הריק או להשליך אותו כפסולת מסוכנת.

כיצד להיפטר ממטף כיבוי אש

בעת סילוק מטף, חשוב להקפיד על התקנות המקומיות. באזורים מסוימים, מטפים עשויים להיות ממוחזרים או להיפטר כפסולת מסוכנת. באזורים אחרים, ייתכן שיהיה צורך לקחת מטפים למתקן לסילוק פסולת מסוכנת.

מיחזור מטפים

באזורים מסוימים, מטפים עשויים להיות ממוחזרים. זה נעשה בדרך כלל על ידי לקיחת המטף למרכז מיחזור או למתקן לסילוק פסולת מסוכנת. יש לרוקן את המטף ולפנות את התכולה בהתאם לתקנות המקומיות לפני המיחזור.

פינוי מטפים כפסולת מסוכנת

באזורים מסוימים, ייתכן שיהיה צורך להשליך מטפים כפסולת מסוכנת. זה נעשה בדרך כלל על ידי לקיחת המטף למתקן לסילוק פסולת מסוכנת. יש לרוקן את המטף ולפנות את התכולה בהתאם לתקנות המקומיות לפני השלכה כפסולת מסוכנת.

השוואה מהירה

סוג מטף כיבוי אש שיטת סילוק
מבוסס על מים מיחזור או השלכה כפסולת מסוכנת
כימיקל יבש מיחזור או השלכה כפסולת מסוכנת
פחמן דו חמצני מיחזור או השלכה כפסולת מסוכנת

בעת סילוק מטף כיבוי אש ישן, חשוב להקפיד על התקנות המקומיות. בהתאם לסוג המטף, הוא עשוי להיות ממוחזר או להיפטר כפסולת מסוכנת. חשוב לרוקן את המטף ולפנות את התכולה לפי התקנות המקומיות לפני השלכת המטף. למידע נוסף על מה לעשות עם מטף כיבוי אש ישן, בדוק את הסרטון הזה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן