דף הבית » TOP10 » מה עושים עם שופרסל נקודות? | מדריך למימוש נקודות

מה עושים עם שופרסל נקודות? | מדריך למימוש נקודות

השאירו פרטים ונחזור מיד:

מהן נקודות שופרסל?

נקודות שופרסל הן תכנית תגמולים שמציעה שופרסל, אחת מרשתות הסופרמרקטים הגדולות בישראל. התוכנית מאפשרת ללקוחות לצבור נקודות על כל קנייה שהם מבצעים בחנויות שופרסל. לאחר מכן ניתן לממש את הנקודות הללו להנחות ברכישות עתידיות. ככל שתצברו יותר נקודות, כך תוכלו לקבל יותר הנחות.

איך לצבור נקודות שופרסל

ניתן לצבור נקודות שופרסל בשתי דרכים. הראשונה היא בביצוע רכישות בחנויות שופרסל. בכל פעם שתבצע רכישה, תצבור נקודות על סמך הסכום שאתה מוציא. הדרך השנייה לצבור נקודות היא באמצעות הרשמה לתכנית הנאמנות של שופרסל פלוס. תוכנית זו מאפשרת לך לצבור נקודות נוספות עבור כל רכישה שתבצע.

כיצד לממש נקודות שופרסל

לאחר שצברת מספיק נקודות, תוכל לממש אותן להנחות ברכישות עתידיות. למימוש הנקודות, פשוט הציגו את כרטיס שופרסל פלוס בקופה. לאחר מכן הקופאית תנכה את כמות הנקודות שצברת מסך הרכישה.

מה אתה יכול לקבל עם שופרסל נקודות?

ניתן להשתמש בנקודות שופרסל לקבלת הנחות על מגוון מוצרים. אלה כוללים מצרכים, כלי בית ואפילו מוצרי אלקטרוניקה. גובה ההנחה יהיה תלוי בכמות הנקודות שצברת. ככל שיש לך יותר נקודות, ההנחה גדולה יותר.

טיפים למקסום נקודות שופרסל

כדי להפיק את המקסימום מנקודות שופרסל, חשוב לתכנן מראש. הקפד לעקוב אחר יתרת הנקודות שלך כדי שתדע מתי יש לך מספיק כדי לממש עבור הנחה. בנוסף, נסה לבצע רכישות גדולות יותר במידת האפשר כדי למקסם את כמות הנקודות שתוכל לצבור. לבסוף, נצל את המבצעים וההנחות המיוחדות כדי להפיק עוד יותר תמורה מהנקודות שלך. על ידי ביצוע הטיפים הללו תוכלו להפיק את המרב מנקודות שופרסל ולקבל את העסקאות הטובות ביותר. עם מעט תכנון, אתה יכול להפיק את המרב מהתגמולים שלך ולחסוך כסף על הרכישות שלך.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן