דף הבית » מאמרים » מה קורה אם אתה מתגעגע לגלולה?

מה קורה אם אתה מתגעגע לגלולה?

2023-03-05 21:20:00+02:00
השאירו פרטים ונחזור מיד:

מהי גלולה למניעת הריון?

גלולות למניעת הריון הן אמצעי מניעה שנשים יכולות לקחת כדי למנוע הריון. הגלולה מכילה הורמונים שעוצרים את הביוץ, כלומר שחרור ביצית מהשחלות. ההורמונים גם מעבים את ריר צוואר הרחם, מה שמקשה על הזרע להגיע לביצית. גלולות למניעת הריון יעילות מאוד כאשר נוטלים אותן בצורה נכונה, אך להחמצת גלולה יכולה להיות השלכות חמורות.

מה קורה אם אתה מתגעגע לגלולה?

אם אתה מתגעגע לגלולה, אתה עלול להיות בסיכון להיכנס להריון. הסיבה לכך היא שההורמונים בגלולה אינם נמצאים בגופך, ולכן ביוץ יכול להתרחש ואת יכולה להיכנס להריון. החמצת גלולה יכולה גם לגרום לדימום לא סדיר, שיכול להיות סימן לבעיה בריאותית בסיסית.

כיצד למנוע החמצת גלולה

הדרך הטובה ביותר למנוע החמצת גלולה היא להגדיר תזכורת בטלפון או ביומן. אתה יכול גם להשתמש בקופסת גלולות כדי לעזור לך לזכור לקחת את הגלולה שלך בכל יום. כמו כן, חשוב לשמור את הכדורים במקום בטוח, כמו ארון או מגירה נעולים, כדי שלא תשכחו לקחת אותם.

מה לעשות אם אתה מתגעגע לגלולה

אם אתה מתגעגע לגלולה, חשוב לקחת אותה ברגע שאתה זוכר. אם שכחת ליטול גלולה במשך יותר מ-24 שעות, עליך להשתמש באמצעי גיבוי למניעת הריון, כגון קונדום, במשך שבעת הימים הבאים. אתה צריך גם לדבר עם הרופא שלך על הגלולה שהחמצת וכל דאגה אחרת שיש לך.

מה אם אתה מתגעגע ליותר מגלולה אחת?

אם אתה מתגעגע יותר מגלולה אחת, עליך לקחת את הגלולה האחרונה שהחמצת ברגע שאתה זוכר ולאחר מכן לקחת את הגלולה הבאה בזמן הרגיל שלך. כדאי להשתמש גם באמצעי גיבוי למניעת הריון, כמו קונדום, במשך שבעת הימים הבאים. חשוב לדבר עם הרופא שלך אם אתה מתגעגע יותר מגלולה אחת.

מה אם אתה מתגעגע לגלולה ומקיים יחסי מין לא מוגנים?

אם אתה מתגעגע לגלולה ומקיים יחסי מין לא מוגנים, עליך לקחת את הגלולה שהחמצת ברגע שאתה זוכר ולהשתמש באמצעי מניעה לשעת חירום, כמו גלולת הבוקר שאחרי, בהקדם האפשרי. חשוב לדבר עם הרופא שלך על הגלולה שהחמצת ועל כל דאגה אחרת שיש לך.

האם הפסדת גלולה יכולה להשפיע על המחזור שלך?

החמצת גלולה יכולה להשפיע על המחזור שלך. זה יכול לגרום למחזור שלך להיות קל או כבד מהרגיל, או שזה יכול לגרום לך להחמיץ את המחזור שלך לגמרי. אם את מפספסת את המחזור, חשוב לעשות בדיקת הריון כדי לוודא שאת לא בהריון. חשוב גם לדבר עם הרופא שלך על הגלולה שהחמצת ועל כל דאגה אחרת שיש לך. החמצת גלולה עלולה להיות בעלת השלכות חמורות, לכן חשוב ליטול את הגלולה מדי יום ולהשתמש באמצעי גיבוי למניעת הריון, כגון קונדום, אם אתה מתגעגע לגלולה. חשוב גם לדבר עם הרופא שלך על הגלולה שהחמצת ועל כל דאגה אחרת שיש לך. על ידי נקיטת אמצעי הזהירות הדרושים, תוכל לסייע במניעת החמצת גלולה וההשלכות האפשריות הנלוות לכך.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן