דף הבית » News » מתי כדאי ליטול אמלודיפין?

מתי כדאי ליטול אמלודיפין?

2023-06-10 03:39:00+02:00
השאירו פרטים ונחזור מיד:

מה זה אמלודיפין?

אמלודיפין היא תרופה המשמשת לטיפול בלחץ דם גבוה וכאבים בחזה. זה שייך לקבוצת תרופות הנקראות חוסמי תעלות סידן, הפועלות על ידי הרפיית שרירי הלב וכלי הדם. Amlodipine זמין הן בצורות גנריות והן בצורות מותג. זה נלקח בדרך כלל פעם ביום, עם או בלי אוכל.

מהם היתרונות של נטילת אמלודיפין?

אמלודיפין משמש לטיפול ביתר לחץ דם וכאבים בחזה. זה פועל על ידי הרפיית שרירי הלב וכלי הדם, מה שעוזר להוריד את לחץ הדם ולהפחית את הסיכון להתקף לב ושבץ. זה יכול גם לעזור להפחית את הסיכון לאי ספיקת לב וסיבוכים קרדיווסקולריים אחרים.

מהן תופעות הלוואי של אמלודיפין?

כמו כל התרופות, אמלודיפין עלול לגרום לתופעות לוואי. תופעות הלוואי השכיחות כוללות כאבי ראש, סחרחורת, עייפות, בחילות ונפיחות בקרסוליים וברגליים. תופעות לוואי אחרות עשויות לכלול עצירות, שלשולים וכאבי בטן. אם אתה נתקל באחת מתופעות הלוואי הללו, פנה לרופא.

מתי כדאי ליטול אמלודיפין?

יש ליטול אמלודיפין לפי הוראות הרופא שלך. זה נלקח בדרך כלל פעם ביום, עם או בלי אוכל. חשוב ליטול אמלודיפין באותה שעה בכל יום כדי לוודא שהתרופה פועלת כראוי. כמו כן, חשוב להקפיד על הוראות הרופא לגבי נטילת התרופה, כמו גם על כל שינוי תזונתי ואורח חיים שעלול להיות מומלץ.

מהם הסוגים השונים של אמלודיפין?

Amlodipine זמין הן בצורות גנריות והן בצורות מותג. הטופס הגנרי בדרך כלל זול יותר מהטופס של שם המותג. טופס שם המותג הוא בדרך כלל יקר יותר אך עשוי להיות מכוסה בביטוח.

השוואה מהירה

סוּג מחיר כיסוי ביטוחי
גנרית פחות יקר לא
שם מותג יקר יותר כן

אמלודיפין היא תרופה בטוחה ויעילה לטיפול ביתר לחץ דם וכאבי חזה. חשוב ליטול אותו כפי שנקבע על ידי הרופא שלך ולעקוב אחר כל שינוי תזונתי ואורח חיים שעלול להיות מומלץ. חשוב גם להיות מודעים לתופעות הלוואי האפשריות של התרופה ולפנות לרופא אם אתה חווה אחת מהן.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן