דף הבית » בינג’ » איך אתה יכול לדעת אם הודעות נקראו ב-Gmail?

איך אתה יכול לדעת אם הודעות נקראו ב-Gmail?

2023-07-05 17:18:00+02:00
השאירו פרטים ונחזור מיד:

מה זה Gmail?

Gmail הוא שירות דוא"ל חינמי שפותח על ידי גוגל. הוא הושק בשנת 2004 וכיום הוא אחד משירותי האימייל הפופולריים בעולם. Gmail זמין בלמעלה מ-70 שפות ומשמש מיליוני אנשים ברחבי העולם. הוא מציע מגוון תכונות, כולל היכולת לשלוח ולקבל אימיילים, לארגן אנשי קשר ולאחסן קבצים.

איך אתה יכול לדעת אם הודעות נקראו ב-Gmail?

ל-Gmail יש תכונה המאפשרת לך לדעת אם הודעות נקראו. תכונה זו נקראת "אישורי קריאה" והיא זמינה הן עבור גרסת האינטרנט של Gmail והן עבור האפליקציה לנייד. כאשר אתה שולח אימייל, אתה יכול לבחור לבקש אישור קריאה. אם הנמען הפעיל אישורי קריאה, הוא יקבל הודעה כאשר תבקש אישור קריאה. אם הם מקבלים את הבקשה, תקבל הודעה כשהם יפתחו את האימייל. תוכל גם לדעת אם ההודעות נקראו מבלי לבקש אישור קריאה. אם הנמען הפעיל אישורי קריאה, תוכל לראות מתי הוא פתח את המייל. זה מסומן על ידי סמל קטן ליד האימייל בתיבת הדואר הנכנס שלך.

כיצד להפעיל אישורי קריאה ב-Gmail

אם אתה רוצה לדעת אם הודעות נקראו ב-Gmail, תצטרך להפעיל אישורי קריאה. ניתן לעשות זאת בהגדרות של גרסת האינטרנט של Gmail או האפליקציה לנייד. בגרסת האינטרנט של Gmail, לחץ על סמל גלגל השיניים בפינה השמאלית העליונה ובחר "הגדרות". לאחר מכן, לחץ על הכרטיסייה "כללי" וגלול מטה לקטע "אישורי קריאה". סמן את התיבה שליד "בקש אישורי קריאה עבור הודעות שאני שולח" ולחץ על "שמור שינויים". באפליקציה לנייד, פתח את אפליקציית Gmail והקש על סמל התפריט בפינה השמאלית העליונה. לאחר מכן, הקש על "הגדרות" ובחר את החשבון שלך. הקש על "אישורי קריאה" והעבר את המתג למצב "מופעל".

כיצד לבקש אישור קריאה

אם ברצונך לבקש אישור קריאה עבור דוא"ל שאתה שולח, תוכל לעשות זאת בגרסת האינטרנט של Gmail או באפליקציה לנייד. בגרסת האינטרנט של Gmail, לחץ על כפתור "עוד" בפינה השמאלית התחתונה של בחלון הכתיבה ובחר "בקש אישור קריאה". באפליקציה לנייד, הקש על כפתור "עוד" בפינה השמאלית התחתונה של חלון הכתיבה ובחר "בקש אישור קריאה".

שאלות ותשובות

ש: האם אוכל לדעת אם הודעות נקראו מבלי לבקש אישור קריאה?

ת: כן, אם הנמען הפעיל אישורי קריאה, תוכל לראות מתי הוא פתח את המייל. זה מסומן על ידי סמל קטן ליד האימייל בתיבת הדואר הנכנס שלך.

ש: כיצד אוכל להפעיל אישורי קריאה ב-Gmail?

ת: בגרסת האינטרנט של Gmail, לחץ על סמל גלגל השיניים בפינה השמאלית העליונה ובחר "הגדרות". לאחר מכן, לחץ על הכרטיסייה "כללי" וגלול מטה לקטע "אישורי קריאה". סמן את התיבה שליד "בקש אישורי קריאה עבור הודעות שאני שולח" ולחץ על "שמור שינויים". באפליקציה לנייד, פתח את אפליקציית Gmail והקש על סמל התפריט בפינה השמאלית העליונה. לאחר מכן, הקש על "הגדרות" ובחר את החשבון שלך. הקש על "אישורי קריאה" והעבר את המתג למצב "מופעל".

ש: כיצד אוכל לבקש אישור קריאה?

ת: בגרסת האינטרנט של Gmail, לחץ על כפתור "עוד" בפינה השמאלית התחתונה של חלון הכתיבה ובחר "בקש אישור קריאה". באפליקציה לנייד, הקש על כפתור "עוד" בפינה השמאלית התחתונה של חלון הכתיבה ובחר "בקש אישור קריאה".

סיכום

ל-Gmail יש תכונה המאפשרת לך לדעת אם הודעות נקראו. תכונה זו נקראת "אישורי קריאה" והיא זמינה הן עבור גרסת האינטרנט של Gmail והן עבור האפליקציה לנייד. אתה יכול להפעיל אישורי קריאה בהגדרות של גרסת האינטרנט של Gmail או האפליקציה לנייד. אתה יכול גם לבקש אישור קריאה למייל שאתה שולח. אם הנמען הפעיל אישורי קריאה, תוכל לראות מתי הוא פתח את המייל.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן