דף הבית » בינג’ » איך אתה יודע אם הודעת WhatsApp נקראה?

איך אתה יודע אם הודעת WhatsApp נקראה?

2023-07-01 11:07:00+02:00
השאירו פרטים ונחזור מיד:

מהן אישורי קריאה?

אישורי קריאה הם תכונה בוואטסאפ המאפשרת לך לדעת מתי מישהו קרא את ההודעה שלך. כאשר אתה שולח הודעה, סימן ביקורת קטן יופיע לידה. אם הנמען קרא את ההודעה, סימן הביקורת יהפוך לכחול. זוהי דרך מצוינת לדעת אם ההודעה שלך נראתה.

כיצד להפעיל אישורי קריאה

אם תרצו להפעיל אישורי קריאה בוואטסאפ, תוכלו לעשות זאת בהגדרות האפליקציה. כדי לעשות זאת, פתח את האפליקציה ועבור להגדרות > חשבון > פרטיות. מכאן, תוכל להפעיל או לכבות את אפשרות אישורי הקריאה.

מהם הסוגים השונים של אישורי קריאה?

ישנם שני סוגים של אישורי קריאה בוואטסאפ: יחיד וכפול. אישורי קריאה בודדים יופיעו כאשר מישהו קרא את ההודעה שלך, בעוד שאישורי קריאה כפולים יופיעו כאשר מישהו ראה את ההודעה שלך והשיב לה.

אישורי קריאה בודדים

אישורי קריאה בודדים הם הסוג הבסיסי ביותר של אישורי קריאה. כאשר אתה שולח הודעה, סימן ביקורת קטן יופיע לידה. אם הנמען קרא את ההודעה, סימן הביקורת יהפוך לכחול.

אישורי קריאה כפולים

אישורי קריאה כפולים הם קצת יותר מתקדמות מאשר אישורי קריאה בודדים. כאשר אתה שולח הודעה, סימן ביקורת קטן יופיע לידה. אם הנמען ראה את ההודעה והשיב לה, הסימון יהפוך לכחול ולצידה יופיע סמל תשובה קטן.

דעה אישית

אישורי קריאה הם דרך מצוינת לדעת אם מישהו ראה את ההודעה שלך. עם זאת, הם יכולים להיות קצת פולשניים, אז חשוב להיות מודע לאופן השימוש בהם. אם אתה לא רוצה שמישהו יידע מתי קראת את ההודעה שלו, אתה תמיד יכול לבטל את אישורי הקריאה בהגדרות האפליקציה. למידע נוסף, תוכל לבקר בוויקיפדיה למידע נוסף.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן