דף הבית » בינג’ » כיצד לדעת אם הודעה נקראה בטלגרם?

כיצד לדעת אם הודעה נקראה בטלגרם?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

מה זה טלגרם?

טלגרם היא אפליקציית הודעות פופולרית המשמשת מיליוני אנשים ברחבי העולם. זהו שירות הודעות מבוסס ענן המאפשר למשתמשים לשלוח ולקבל הודעות, תמונות, סרטונים ומדיה אחרת. טלגרם זמין הן במכשירי iOS והן במכשירי אנדרואיד, והיא חופשית לשימוש.

כיצד לדעת אם הודעה נקראה בטלגרם?

כאשר אתה שולח הודעה בטלגרם, אתה יכול לדעת אם היא נקראה או לא. כאשר הודעה נשלחת, היא תופיע עם סימן ביקורת כחול לצדה. זה מציין שההודעה נשלחה והתקבלה על ידי הנמען. אם הנמען קרא את ההודעה, הסימון הכחול יהפוך לשני סימני ביקורת כחולים. זה מציין שההודעה נקראה.

ההבדל בין הודעות שנקראו להודעות שלא נקראו

ההבדל בין הודעות שנקראו להודעות שלא נקראו בטלגרם הוא שכאשר הודעה נקראת, הסימון הכחול יהפוך לשני סימני ביקורת כחולים. זה מציין שההודעה נקראה על ידי הנמען. אם ההודעה לא נקראה, סימן הביקורת הכחול יישאר כאחד.

כיצד לדעת אם הודעה נקראה בטלגרם?

כדי לדעת אם הודעה נקראה בטלגרם, אתה יכול לחפש את שני הסמנים הכחולים לצד ההודעה. אם ההודעה נקראה, הסימון הכחול יהפוך לשני סימני ביקורת כחולים. אם ההודעה לא נקראה, סימן הביקורת הכחול יישאר כאחד.

השוואה מהירה

סטטוס הודעה סִימָן
נשלח סימן ביקורת כחול אחד
לקרוא שני סימני ביקורת כחולים
לא נקרא סימן ביקורת כחול אחד

לסיכום, אם תרצו לדעת אם הודעה נקראה בטלגרם, תוכלו לחפש את שני הסמנים הכחולים לצד ההודעה. אם ההודעה נקראה, הסימון הכחול יהפוך לשני סימני ביקורת כחולים. אם ההודעה לא נקראה, סימן הביקורת הכחול יישאר כאחד.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן