דף הבית » News » איפה התוכנית ב-TLC?

איפה התוכנית ב-TLC?

2023-06-12 16:14:00+02:00
השאירו פרטים ונחזור מיד:

מה זה TLC?

TLC ראשי תיבות של The Learning Channel, וזו רשת טלוויזיה בכבלים ובלוויין שבבעלות Discovery, Inc. הרשת מבוססת בארצות הברית, והיא משדרת בעיקר סדרות טלוויזיה בריאליטי, תכניות דוקומנטריות ותכניות חינוכיות. TLC זמין ביותר מ-90 מיליון משקי בית בארצות הברית, והוא זמין גם במדינות רבות אחרות ברחבי העולם.

אילו תוכניות יש ב-TLC?

ל-TLC יש מגוון רחב של תוכניות, החל מתכניות חינוכיות ועד לטלוויזיה בריאליטי. כמה מהתוכניות הפופולריות ביותר ב-TLC כוללות ארוס 90 יום, Say Yes to the Dress, Little People, Big World, Long Island Medium ו-Sister Wives. הרשת משדרת גם מגוון ספיישלים וסרטים דוקומנטריים, כמו I Am Jazz, My 600-lb Life ו-Outdaughtered.

איפה אני יכול לראות TLC?

TLC זמין ברוב ספקי הכבלים והלוויין בארצות הברית, כמו גם במדינות רבות אחרות ברחבי העולם. אתה יכול גם לצפות ב-TLC באופן מקוון באמצעות שירותי סטרימינג כמו Hulu, Sling TV ו-YouTube TV. בנוסף, תוכלו לצפות בתוכניות TLC באתר הרשמי של הרשת ובאפליקציה לנייד.

באיזו שעה TLC Air?

TLC משדר בדרך כלל תוכניות מ-6:00 בבוקר עד 12:00 בבוקר ET/PT. כמו כן, הרשת משדרת במהלך היום מגוון ספיישלים וסרטים תיעודיים. אתה יכול לבדוק באתר הרשמי של הרשת או באפליקציית הנייד של לוח הזמנים המעודכן ביותר.

שאלות ותשובות

ש: האם TLC אוויר משוחזר?

ת: כן, TLC עושה שידורים חוזרים של כמה מהתוכניות הפופולריות ביותר שלה. אתה יכול לבדוק באתר הרשמי של הרשת או באפליקציית הנייד של לוח הזמנים המעודכן ביותר.

ש: האם TLC זמין בשירותי סטרימינג?

ת: כן, TLC זמין בשירותי סטרימינג כגון Hulu, Sling TV ו-YouTube TV. אתה יכול גם לצפות בתוכניות TLC באתר הרשמי של הרשת ובאפליקציה לנייד.

ש: האם TLC זמין במדינות אחרות?

ת: כן, TLC זמין במדינות רבות ברחבי העולם. אתה יכול לבדוק באתר הרשמי של הרשת או באפליקציה לנייד למידע נוסף.

ש: האם TLC משדרת תכנות מקורי?

ת: כן, TLC משדרת מגוון תכניות מקוריות, כולל סדרות ריאליטי, תכניות דוקומנטריות וחינוכיות. אתה יכול לבדוק באתר הרשמי של הרשת או באפליקציית הסלולר למידע נוסף.TLC היא רשת טלוויזיה בכבלים ובלוויין שבבעלות Discovery, Inc. הרשת מבוססת בארצות הברית, והיא משדרת בעיקר סדרות ריאליטי, תיעודיות וחינוכיות תִכנוּת. TLC זמין ביותר מ-90 מיליון משקי בית בארצות הברית, והוא זמין גם במדינות רבות אחרות ברחבי העולם. אתה יכול לצפות ב-TLC ברוב ספקי הכבלים והלוויין, כמו גם בשירותי סטרימינג כגון Hulu, Sling TV ו-YouTube TV. הרשת משדרת בדרך כלל תוכניות מ-6:00 בבוקר עד 12:00 בבוקר ET/PT, והיא גם משדרת מגוון מבצעים וסרטים דוקומנטריים לאורך היום. TLC הוא מקור נהדר לבידור, ובטוח יש בו משהו לכולם. למידע נוסף על הרשת והתכנות שלה, בקר באתר הרשמי של TLC .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן