דף הבית » News » מה שמות הילדים של גיא פינס?

מה שמות הילדים של גיא פינס?

2023-06-13 03:19:00+02:00
השאירו פרטים ונחזור מיד:

מי זה גיא פינס?

גיא פינס הוא מגיש ועיתונאי טלוויזיה ישראלי. הוא מוכר בעיקר בזכות עבודתו בתוכנית החדשות הישראלית "ערב טוב עם גיא פינס" ששודרה בשנים 1997 עד 2019. הוא גם מנחה תוכנית הרדיו "גיא פינס בבוקר" המשודרת ברשת ב'. פינס הוא דמות בולטת בתקשורת הישראלית כבר למעלה משני עשורים.

מה שמות הילדים של גיא פינס?

לגיא פינס ארבעה ילדים: שני בנים ושתי בנות. לבניו קוראים יוני ושי, ולבנותיו קוראים נועה וטליה. כל ארבעת ילדיו מבוגרים כעת, וכולם הלכו בדרכו של אביהם בתעשיית התקשורת. יוני פינס הוא מגיש טלוויזיה ועיתונאי, והוא מנחה התוכנית "יוני פינס בבוקר" המשודרת ב- רשת ב'. הוא גם מנחה התוכנית "יוני פינס וחברים" המשודרת בערוץ 10. שי פינס הוא מגיש טלוויזיה ועיתונאי ומנחה התוכנית "שי פינס בערב" המשודרת בערוץ 10. הוא גם מנחה התוכנית "שי פינס וחברים" המשודרת בערוץ 10. נועה פינס היא מנחת טלוויזיה ועיתונאית, והיא מנחת התוכנית "נועה פינס בבוקר" המשודרת ברשת ב'. היא גם מנחת התוכנית "נועה פינס וחברים" המשודרת בערוץ 10. טליה פינס היא מנחת טלוויזיה ועיתונאית, ומנחת התוכנית "טליה פינס בערב" המשודרת בערוץ 10. היא גם מנחת התוכנית "טליה פינס וחברים" המשודרת בערוץ 10.

מה הילדים של גיא פינס עושים עכשיו?

כל ארבעת ילדיו של גיא פינס הם כיום בוגרים וביססו קריירות מצליחות בתעשיית המדיה. יוני ושי שניהם מגישי טלוויזיה ועיתונאים, ושניהם מגישים תוכניות משלהם ברשת ב' ובערוץ 10. נועה וטליה גם הן מגישות ועיתונאיות בטלוויזיה, ושניהם מגישים תוכניות משלהם ברשת ב' ובערוץ 10.

מה הקשר של גיא פינס עם ילדיו?

לגיא פינס יש קשר הדוק עם כל ילדיו. הוא גאה מאוד בהישגיהם ותמיד תומך במאמציהם. הוא מופיע לעתים קרובות בתוכניות שלהם ותמיד מוכן לתת עצות והכוונה.

מהי המורשת של גיא פינס?

גיא פינס הוא דמות בולטת בתקשורת הישראלית כבר למעלה משני עשורים. הוא היה מנטור לעיתונאים צעירים רבים והיה מודל לחיקוי עבור מגישי טלוויזיה רבים שאפתנים. הוא הותיר אחריו מורשת מתמשכת בתעשיית התקשורת הישראלית, וילדיו ממשיכים את מורשתו על ידי המשך עבודתו.

היכן אוכל למצוא מידע נוסף על גיא פינס וילדיו?

אם תרצו לברר מידע נוסף על גיא פינס וילדיו, תוכלו לבקר בוויקיפדיה למידע נוסף.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן