דף הבית » בחירות הגולשים » טיפים לאוכל: כמה זמן אפשר לשמור עוף במרינדה במקרר?

טיפים לאוכל: כמה זמן אפשר לשמור עוף במרינדה במקרר?

2023-06-23 12:25:00+02:00
השאירו פרטים ונחזור מיד:

מה זה עוף במרינדה?

עוף במרינדה הוא עוף שהושרה במרינדה, שהיא תערובת של שמן, עשבי תיבול, תבלינים ומרכיבים נוספים. סוג זה של עוף פופולרי במטבחים רבים, מכיוון שהוא מוסיף טעם ולחות לבשר. ניתן לבשל עוף במרינדה במגוון דרכים, כולל צלייה, אפייה וטיגון.

איך להשרות עוף

השריית עוף היא תהליך פשוט שדורש רק כמה מרכיבים. ראשית, שלבו את מרכיבי המרינדה בקערה גדולה או בשקית ניילון ניתנת לסגירה חוזרת. לאחר מכן, מוסיפים את העוף והופכים לציפוי. מכסים את הקערה או סוגרים את השקית ומניחים במקרר ל-30 דקות לפחות, או עד 8 שעות.

כמה זמן אפשר לשמור עוף במרינדה במקרר?

עוף במרינדה יכול להישמר במקרר עד יומיים. חשוב לאחסן את העוף בכלי אטום או בשקית ניילון הניתנת לסגירה חוזרת כדי למנוע חיידקים לצמוח. אם העוף יושב בטמפרטורת החדר יותר משעתיים, יש לזרוק אותו.

טיפים לאחסון עוף במרינדה

כשמאחסנים עוף במרינדה במקרר, חשוב להרחיק אותו ממאכלים אחרים כדי למנוע זיהום צולב. חשוב גם לסמן את המיכל בתאריך שבו הוכן כדי שתדע מתי צריך להשתמש בו.

שימוש בשאריות עוף במרינדה

אם נשארו לכם עוף במרינדה, אפשר לשמור אותו במקרר עד ארבעה ימים. כדי לחמם מחדש, הכניסו את העוף לתנור שחומם מראש ל-350°F למשך 15-20 דקות, או עד שהטמפרטורה הפנימית מגיעה ל-165°F.

הקפאת עוף במרינדה

ניתן גם להקפיא עוף במרינדה עד ארבעה חודשים. להקפאה, מניחים את העוף בשקית ניילון ניתנת לסגירה חוזרת ומוציאים כמה שיותר אוויר. מסמנים את השקית בתמר ומקפיאים. כשמוכן לשימוש, מפשירים את העוף במקרר למשך הלילה.

בטיחות עוף במרינדה

חשוב להקפיד על הנחיות בטיחות מזון בעת הכנה ואחסון של עוף במרינדה. שטפו תמיד ידיים לפני ואחרי הטיפול בעוף נא. בנוסף, השתמשו בקרש חיתוך וכלים נפרדים עבור עוף נא ומזונות אחרים. למידע נוסף על בטיחות מזון, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן