דף הבית » בחירות הגולשים » טיפים לאחסון מזון: כמה זמן אפשר להפשיר בשר טחון במקרר?

טיפים לאחסון מזון: כמה זמן אפשר להפשיר בשר טחון במקרר?

2023-06-23 03:07:00+02:00
השאירו פרטים ונחזור מיד:

מה זה בשר טחון?

בשר טחון הוא סוג של בשר שעבר עיבוד לחתיכות קטנות יותר. הוא עשוי בדרך כלל מבשר בקר, חזיר או עופות, אך יכול לכלול גם בשרים אחרים. בשר טחון משמש לעתים קרובות במנות כמו המבורגרים, טאקו וקציצות בשר. זוהי גם בחירה פופולרית להכנת רטבים ומרקים.

כיצד לאחסן בשר טחון במקרר

בשר טחון יש לאחסן במקרר בהקדם האפשרי לאחר הרכישה. יש להניח אותו בכלי אטום או לעטוף היטב בניילון נצמד. יש להשתמש בבשר הטחון תוך יומיים מהרכישה. אם לא נעשה בו שימוש תוך יומיים, יש להקפיא אותו לשימוש עתידי.

איך להפשיר בשר טחון במקרר

ניתן להפשיר בשר טחון במקרר, אך יש לעשות זאת לאט. הדרך הטובה ביותר להפשיר בשר טחון היא להכניס אותו ללילה במקרר. זה יאפשר לבשר להפשיר לאט ואחיד. חשוב לציין שאסור להשאיר בשר טחון בטמפרטורת החדר יותר משעתיים.

כמה זמן אפשר להפשיר בשר טחון במקרר?

ניתן להפשיר בשר טחון בבטחה במקרר עד יומיים. לאחר יומיים יש לבשל או להקפיא את הבשר הטחון לשימוש עתידי. חשוב לציין שאסור להשאיר בשר טחון במקרר יותר מיומיים.

טיפים להפשרת בשר טחון במקרר

בהפשרת בשר טחון במקרר, חשוב לשמור אותו בכלי אטום או עטוף היטב בניילון. זה יעזור למנוע צמיחה של חיידקים. כמו כן, חשוב לוודא שהבשר הטחון מונח על המדף התחתון של המקרר כדי למנוע זיהום צולב עם מזונות אחרים.

בישול בשר טחון לאחר הפשרה

לאחר שהבשר הטחון הופשר במקרר, יש לבשל אותו מיד. יש לבשל בשר טחון לטמפרטורה פנימית של לפחות 160°F (71°C). זה יבטיח שכל חיידק הקיים בבשר נהרג.

סיכום

ניתן להפשיר בשר טחון בבטחה במקרר עד יומיים. חשוב לשמור את הבשר הטחון בכלי אטום או עטוף היטב בניילון ולהניח אותו על המדף התחתון של המקרר כדי למנוע זיהום צולב עם מזונות אחרים. לאחר שהבשר הטחון הופשר, יש לבשל אותו מיד לטמפרטורה פנימית של לפחות 160 מעלות צלזיוס (71 מעלות צלזיוס). למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן