דף הבית » בחירות הגולשים » כמה זמן אפשר לשמור בשר טחון במקפיא?

כמה זמן אפשר לשמור בשר טחון במקפיא?

2023-06-23 15:09:00+02:00
השאירו פרטים ונחזור מיד:

מהו בשר טחון?

בשר טחון הוא סוג של בשר שעבר עיבוד לחתיכות קטנות. הוא עשוי בדרך כלל מבשר בקר, חזיר או עופות, אך ניתן להכין אותו גם מסוגי בשר אחרים. בשר טחון משמש לעתים קרובות במנות כמו המבורגרים, טאקו וקציצות בשר.

כמה זמן אפשר לשמור בשר טחון במקפיא?

ניתן לשמור בשר טחון במקפיא עד ארבעה חודשים. חשוב לוודא שהבשר הטחון עטוף היטב ואטום לפני הכנסתו למקפיא. זה יעזור לשמור על אוויר ולחות, מה שעלול לגרום לבשר להתקלקל.

איך לדעת אם בשר טחון עדיין בטוח לאכילה

כשמוציאים בשר טחון מהמקפיא, חשוב לבדוק אם יש סימני קלקול. אם לבשר יש מרקם רירי, ריח חזק או שינוי צבע, אסור לאכול אותו. בנוסף, אם הבשר נשמר במקפיא יותר מארבעה חודשים, יש לזרוק אותו.

טיפים לאחסון בשר טחון במקפיא

  • הקפידו לעטוף את הבשר הטחון היטב בניילון נצמד או בנייר אלומיניום לפני ההקפאה.
  • סמן את האריזה בתאריך שבו הוקפאה.
  • אחסן את הבשר הטחון בחלק הקר ביותר של המקפיא.
  • בדוק את הבשר הטחון עבור סימני קלקול לפני האכילה.

איך להפשיר בשר טחון

בשר טחון צריך להיות מופשר במקרר. חשוב להקפיד שהבשר יהיה במיכל או עטוף בניילון כדי למנוע גידול של חיידקים. יש להשתמש בבשר תוך יום עד יומיים לאחר ההפשרה.

בישול בשר טחון

בעת בישול בשר טחון, חשוב לוודא שהוא מבושל לטמפרטורה פנימית של לפחות 160 מעלות צלזיוס. זה יעזור להבטיח שכל החיידקים שעלולים להימצא בבשר ייהרגו. בנוסף, חשוב לוודא שכל הכלים והמשטחים הבאים במגע עם הבשר הנא מנוקים ומחוטאים לפני ואחרי השימוש. בשר טחון יכול להיות תוספת מצוינת לכלים רבים, אך חשוב לוודא שהוא מאוחסן ומבושל כראוי כדי להבטיח שהוא בטוח לאכילה. על ידי ביצוע הטיפים שלמעלה, אתה יכול לוודא שהבשר הטחון שלך מאוחסן בבטחה במקפיא ומבושל לטמפרטורה המתאימה. למידע נוסף על בטיחות מזון, עיין בסרטון זה מ- USDA.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן