דף הבית » בחירות הגולשים » כמה זמן אפשר לשמור עוף מבושל במקרר?

כמה זמן אפשר לשמור עוף מבושל במקרר?

2023-06-24 13:02:00+02:00
השאירו פרטים ונחזור מיד:

מהם חיי המדף של עוף מבושל?

עוף מבושל יכול להישמר במקרר עד ארבעה ימים, אך חשוב לאחסן אותו כראוי. אם העוף לא מאוחסן כראוי, הוא עלול להפוך לא בטוח לאכילה. כדי לשמור על טריות של עוף מבושל, יש להניח אותו בכלי אטום או לעטוף אותו היטב בניילון או בנייר אלומיניום. את העוף יש להניח גם בחלק הקר ביותר של המקרר, בדרך כלל במדף התחתון.

איך לדעת אם עוף מבושל בטוח לאכילה

כשמדובר בעוף מבושל, חשוב לדעת לדעת אם הוא עדיין בטוח לאכילה. אם העוף היה במקרר יותר מארבעה ימים, יש לזרוק אותו. כמו כן, חשוב לבדוק אם יש סימני קלקול, כמו ריח מוזר או מרקם רירי. אם העוף נראה או מריח לא טוב, אסור לאכול אותו.

איך לחמם מחדש עוף מבושל

אם יש לכם עוף מבושל שאתם רוצים לחמם, חשוב לעשות זאת בבטחה. הדרך הטובה ביותר לחמם מחדש עוף מבושל היא בתנור או על הכיריים. יש לחמם את העוף לטמפרטורה פנימית של 165 מעלות צלזיוס. כמו כן, חשוב להקפיד על חימום יסודי של העוף, שכן כל נקודת קור יכולה להוות כר גידול לחיידקים.

אחסון עוף מבושל במקפיא

עוף מבושל ניתן גם לשמור במקפיא עד ארבעה חודשים. כדי להקפיא עוף מבושל, יש להניח אותו בכלי אטום או לעטוף אותו היטב בניילון או בנייר אלומיניום. את העוף יש להניח גם בחלק הקר ביותר של המקפיא, בדרך כלל במדף התחתון. כשמגיע הזמן לחמם את העוף, יש להפשיר אותו במקרר למשך הלילה לפני החימום.

טיפים לאחסון עוף מבושל

כשזה מגיע לאחסון עוף מבושל, יש כמה טיפים שכדאי לזכור. חשוב להקפיד שהעוף יאוחסן בכלי אטום או עטוף היטב בניילון או בנייר אלומיניום. את העוף יש להניח גם בחלק הקר ביותר של המקרר או המקפיא. חשוב גם לסמן את העוף בתאריך שבו הוא מבושל, כדי שתדעו כמה זמן הוא היה במקרר או במקפיא.

השוואה מהירה

שיטת אחסון חיי מדף
מְקָרֵר עד 4 ימים
מַקפִּיא עד 4 חודשים

אחסון עוף מבושל כהלכה חשוב לבטיחות המזון. חשוב להקפיד שהעוף יאוחסן בכלי אטום או עטוף היטב בניילון או בנייר אלומיניום. את העוף יש להניח גם בחלק הקר ביותר של המקרר או המקפיא. חשוב גם לסמן את העוף בתאריך שבו הוא מבושל, כדי שתדעו כמה זמן הוא היה במקרר או במקפיא. למידע נוסף על איך לאחסן עוף מבושל, בדוק את הסרטון הזה מיוטיוב.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן