דף הבית » בינג’ » כיצד לדעת אם ה-LG V20 שלך נעול

כיצד לדעת אם ה-LG V20 שלך נעול

השאירו פרטים ונחזור מיד:

מהו מכשיר נעול?

מכשיר נעול הוא מכשיר שהיצרן או ספק השירות הגבילו לעבוד רק עם ספק או רשת ספציפיים. המשמעות היא שאם תרכוש מכשיר מחברת, הוא יהיה נעול לרשת של אותו ספק ולא תוכל להשתמש בו עם אף רשת אחרת.

כיצד לדעת אם ה-LG V20 שלך נעול

אם אינך בטוח אם ה-LG V20 שלך נעול, יש כמה דרכים לדעת. הראשון הוא לבדוק את הגדרות המכשיר. אם תעבור לקטע "אודות טלפון", אתה אמור להיות מסוגל לראות אם המכשיר נעול או לא נעול. דרך נוספת לדעת היא הכנסת כרטיס סים של ספק אחר. אם המכשיר נעול, הוא לא יזהה את כרטיס ה-SIM ולא תוכל להשתמש בו.

מה לעשות אם ה-LG V20 שלך נעול

אם ה-LG V20 שלך נעול, תצטרך ליצור קשר עם הספק או ספק השירות שאליו הוא נעול כדי לבטל את הנעילה. בדרך כלל הם ידרשו ממך לספק הוכחת רכישה ו/או הוכחת בעלות לפני שהם יפתחו את נעילת המכשיר. לאחר ביטול נעילת המכשיר, תוכל להשתמש בו עם כל ספק או רשת.

ביטול הנעילה של LG V20 בעצמך

אם אינך רוצה ליצור קשר עם הספק או ספק השירות כדי לבטל את נעילת המכשיר שלך, ישנן מספר דרכים לבטל את הנעילה שלו בעצמך. הראשון הוא להשתמש בשירות ביטול נעילה של צד שלישי. שירותים אלו ידרשו ממך בדרך כלל לספק את מספר ה-IMEI של המכשיר שלך ותשלום. לאחר תשלום האגרה, הם יספקו לך קוד נעילה שבו תוכל להשתמש כדי לבטל את נעילת המכשיר שלך. הדרך השנייה היא להשתמש בכלי לפתיחת נעילה של תוכנה. כלים אלו הם בדרך כלל חינמיים ויאפשרו לך לפתוח את המכשיר ללא תשלום.

השוואה מהירה

שיטה עֲלוּת זְמַן
ספק/ספק שירות חינם משתנה
שירות ביטול נעילה של צד שלישי משתנה משתנה
כלי לפתיחת נעילה של תוכנה חינם משתנה

לסיכום, אם אינך בטוח אם ה-LG V20 שלך נעול, יש כמה דרכים לדעת. אם הוא נעול, תצטרך ליצור קשר עם הספק או ספק השירות אליו הוא נעול כדי לבטל את הנעילה. לחלופין, אתה יכול להשתמש בשירות ביטול נעילה של צד שלישי או בכלי לפתיחת נעילה של תוכנה כדי לבטל את נעילת המכשיר שלך בעצמך.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן