דף הבית » TOP10 » כמה זמן אפשר להפשיר בשר טחון במקרר?

כמה זמן אפשר להפשיר בשר טחון במקרר?

2023-06-17 08:24:00+02:00
השאירו פרטים ונחזור מיד:

מהי הדרך הטובה ביותר להפשיר בשר טחון?

בשר טחון הוא מרכיב רב תכליתי ובמחיר סביר שניתן להשתמש בו במגוון מנות. אבל לפני שאתה יכול לבשל אותו, אתה צריך להפשיר אותו. הדרך הטובה ביותר להפשיר בשר טחון היא במקרר. שיטה זו בטוחה ותבטיח שהבשר יופשר בצורה אחידה ויסודית.

כמה זמן אפשר להפשיר בשר טחון במקרר?

ניתן להפשיר בשר טחון בבטחה במקרר עד יומיים. חשוב לציין שתהליך ההפשרה יכול להימשך מספר שעות, ולכן כדאי לתכנן מראש ולאפשר מספיק זמן להפשרה מלאה של הבשר.

טיפים להפשרת בשר טחון במקרר

1. מניחים את הבשר הטחון במיכל

בהפשרת בשר טחון במקרר, חשוב להניח אותו בכלי כדי למנוע נזילת מיצים למזון אחר. זה יעזור לשמור על המקרר נקי וללא זיהום.

2. הנח את המיכל על המדף התחתון

בהפשרת בשר טחון במקרר, חשוב להניח את המיכל על המדף התחתון. זה יעזור למנוע טפטוף של מיצים על מזון אחר.

3. אפשר לבשר מספיק זמן להפשיר

בהפשרת בשר טחון במקרר, חשוב לתת מספיק זמן להפשרה מלאה של הבשר. בהתאם לגודל האריזה, עשויות לחלוף מספר שעות עד שהבשר יפשיר.

4. מבשלים את הבשר הטחון מיד לאחר ההפשרה

לאחר שהבשר הטחון הופשר, חשוב לבשל אותו מיד. אסור להשאיר בשר טחון בטמפרטורת החדר יותר משעתיים. אם הבשר הטחון לא מבושל מיד לאחר ההפשרה, יש לזרוק אותו.

חלופות להפשרת בשר טחון במקרר

אם אין לכם מספיק זמן להפשיר את הבשר הטחון במקרר, ישנן שיטות נוספות שניתן להשתמש בהן. אלה כוללים הפשרת הבשר הטחון במים קרים או במיקרוגל.

1. הפשרת בשר טחון במים קרים

ניתן להפשיר בשר טחון במים קרים. לשם כך, הניחו את הבשר הטחון בשקית ניילון אטומה והטבלו אותו במים קרים. החליפו את המים כל 30 דקות כדי להבטיח שהם יישארו קרים. שיטה זו אמורה להימשך כשעה.

2. הפשרת בשר טחון במיקרוגל

ניתן להפשיר בשר טחון גם במיקרוגל. לשם כך, הניחו את הבשר הטחון בכלי המתאים למיקרוגל והכוונו את המיקרוגל להגדרת הפשרה. שיטה זו אמורה להימשך כ-10 דקות.

סיכום

בשר טחון הוא מרכיב רב תכליתי ובמחיר סביר שניתן להשתמש בו במגוון מנות. כדי להבטיח שהבשר הטחון בטוח לאכילה, חשוב להפשיר אותו כראוי. הדרך הטובה ביותר להפשיר בשר טחון היא במקרר. שיטה זו בטוחה ותבטיח שהבשר יופשר בצורה אחידה ויסודית. ניתן להפשיר בשר טחון בבטחה במקרר עד יומיים. אם אין לכם מספיק זמן להפשיר את הבשר הטחון במקרר, ישנן שיטות נוספות שניתן להשתמש בהן, כמו הפשרה של הבשר הטחון במים קרים או במיקרוגל.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן