דף הבית » בחירות הגולשים » כמה זמן אפשר לשמור בצק פילו במקרר?

כמה זמן אפשר לשמור בצק פילו במקרר?

2023-06-24 00:03:00+02:00
השאירו פרטים ונחזור מיד:

מה זה בצק פילו?

בצק פילו, הידוע גם כבצק פילו, הוא סוג של בצק מאפה העשוי מקמח, מים ושמן. הוא משמש באופן מסורתי במטבח היווני והמזרח תיכוני להכנת מנות כמו בקלאווה, ספאנקופיטה ושטרודל. בצק פילו דק ועדין, וניתן ליצור ממנו מגוון מנות שונות.

איך לאחסן בצק פילו

יש לאחסן בצק פילו במקרר כדי לשמור על טריותו ולמנוע את התייבשותו. יש לעטוף אותו היטב בניילון נצמד או בנייר אלומיניום כדי למנוע ממנו להתייבש. ניתן לשמור במקרר עד שבועיים.

איך מכינים בצק פילו

לפני השימוש בבצק פילו, יש להפשיר אותו במקרר למשך הלילה. לאחר הפשרה, יש להשתמש בו מיד. אם לא נעשה בו שימוש מיידי, יש לעטוף אותו מחדש ולאחסן אותו במקרר.

עבודה עם בצק פילו

בעבודה עם בצק פילו חשוב לשמור אותו מכוסה במטלית לחה כדי למנוע את התייבשותו. כמו כן יש לטפל בו בעדינות כדי למנוע ממנו להיקרע.

שימוש בבצק פילו

בצק פילו יכול לשמש להכנת מגוון מאכלים, כמו בקלאווה, ספאנקופיטה ושטרודל. ניתן להשתמש בו גם להכנת מנות מלוחות כמו פשטידות וקישים.

טיפים לעבודה עם בצק פילו

בעבודה עם בצק פילו חשוב לשמור אותו מכוסה במטלית לחה כדי למנוע את התייבשותו. כמו כן יש לטפל בו בעדינות כדי למנוע ממנו להיקרע. חשוב גם להבריש את הבצק בחמאה מומסת או בשמן כדי למנוע היצמדות. לבסוף, חשוב לעבוד מהר בעבודה עם בצק פילו כדי למנוע ממנו להתייבש.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן