דף הבית » TOP10 » כמה זמן אפשר לשמור חומוס מבושל במקרר?

כמה זמן אפשר לשמור חומוס מבושל במקרר?

2023-06-22 04:42:00+02:00
השאירו פרטים ונחזור מיד:

מה זה חומוס?

חומוס הוא מטבל או ממרח מזרח תיכוני פופולרי העשוי מחומוס מבושל ומרוסק בשילוב עם טחינה, שמן זית, מיץ לימון, מלח ושום. הוא מהווה מרכיב עיקרי במטבחים רבים ברחבי העולם ומוגש לעתים קרובות כמתאבן או כתוספת. חומוס הוא מקור נהדר לחלבון, סיבים, וויטמינים ומינרלים.

כמה זמן אפשר לשמור חומוס מבושל במקרר?

חומוס מבושל יכול להישמר במקרר עד חמישה ימים. חשוב לאחסן אותו בכלי אטום ולהרחיק אותו ממאכלים אחרים שעלולים לקלקל אותו. כמו כן חשוב לוודא שהחומוס מקורר לחלוטין לפני האחסון במקרר.

איך לדעת אם החומוס התקלקל

אם לחומוס יש ריח חמוץ או ששינה צבעו, סביר להניח שהתקלקל ויש לזרוק אותו. אם החומוס נשמר במקרר יותר מחמישה ימים, כדאי לזרוק אותו.

טיפים לאחסון חומוס

כדי לשמור על טריות חומוס מבושל, חשוב לאחסן אותו בכלי אטום. כמו כן חשוב לוודא שהחומוס מקורר לחלוטין לפני האחסון במקרר. כמו כן, כדאי לאחסן את החומוס בכלי רדוד כדי שיצטנן במהירות.

חומוס מקפיא

חומוס ניתן גם להקפיא עד שלושה חודשים. להקפאת חומוס חשוב להניח אותו בכלי אטום ולוודא שהוא מקורר לחלוטין לפני ההקפאה. חשוב גם לסמן את המיכל בתאריך שבו הוא הוקפא. כשמוכנים לשימוש, חשוב להפשיר את החומוס במקרר למשך הלילה.

הגשת חומוס

חומוס מוגש בדרך כלל עם פיתות, ירקות או קרקרים. אפשר להשתמש בו גם כממרח על כריכים או עטיפות. חומוס יכול לשמש גם כמטבל לצ'יפס, בייגלה או חטיפים אחרים.

סיכום

חומוס מבושל יכול להישמר במקרר עד חמישה ימים. חשוב לאחסן אותו בכלי אטום ולהרחיק אותו ממאכלים אחרים שעלולים לקלקל אותו. חומוס ניתן גם להקפיא עד שלושה חודשים. כאשר מגישים חומוס, הוא מוגש בדרך כלל עם פיתות, ירקות או קרקרים. אפשר להשתמש בו גם כממרח על כריכים או עטיפות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן