דף הבית » News » מה ההבדל בין כרוב לבן וסגול?

מה ההבדל בין כרוב לבן וסגול?

2023-06-14 05:08:00+02:00
השאירו פרטים ונחזור מיד:

מה זה כרוב?

כרוב הוא ירק עלים המהווה חלק ממשפחת הברסיקה, הכוללת ברוקולי, כרובית וכרוב ניצנים. זהו יבול לעונה קרירה שגדל במקומות רבים בעולם. כרוב הוא ירק רב תכליתי שניתן לאכול נא או מבושל במגוון מאכלים.

כרוב לבן

כרוב לבן הוא סוג הכרוב הנפוץ ביותר. הוא עגול ויש לו עלים ירוקים ארוזים היטב. יש לו טעם עדין, מעט מתוק ומרקם פריך. כרוב לבן עשיר בויטמין C ובסיבים תזונתיים. אפשר לאכול אותו נא בסלטים או לבשל אותו במרקים, תבשילים ומוקפצים.

כרוב סגול

כרוב סגול, המכונה גם כרוב אדום, הוא זן של כרוב בעל צבע סגול עמוק. יש לו טעם מעט מתוק וחריף ומרקם פריך. כרוב סגול עשיר בויטמינים A ו-C, כמו גם סיבים תזונתיים. אפשר לאכול אותו נא בסלטים או לבשל אותו במרקים, תבשילים ומוקפצים.

ערך תזונתי

כרוב לבן וסגול שניהם עשירים בויטמינים A ו-C, כמו גם סיבים תזונתיים. כרוב לבן מעט יותר בויטמין C מאשר בכרוב סגול, בעוד כרוב סגול גבוה יותר בויטמין A.

טַעַם

לכרוב לבן יש טעם עדין ומעט מתוק, ואילו לכרוב סגול יש טעם מעט מתוק וחריף.

שימושים

כרוב לבן וסגול ניתן לאכול גם בסלטים או לבשל אותם במרקים, תבשילים ומוקפצים. ניתן להשתמש בהם גם להכנת סלט כרוב וכרוב כבוש.

סיכום

כרוב לבן וסגול הם ירקות מזינים ומגוונים. יש להם ערכים וטעמים תזונתיים שונים, אך ניתן להשתמש בהם במגוון מנות. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה או צפה בסרטון ב-YouTube .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן