דף הבית » TOP10 » מה לעשות בהאנוי

מה לעשות בהאנוי

2023-06-20 19:00:00+02:00
השאירו פרטים ונחזור מיד:

חקור את הרובע העתיק

הרובע העתיק של האנוי הוא ביקור חובה לכל מטייל. אזור זה של העיר מלא ברחובות צרים, חנויות מסורתיות ובניינים בני מאות שנים. זה המקום המושלם לקבל תחושה של העיר והתרבות שלה. יש שפע של מסעדות ובתי קפה שאפשר לחקור, כמו גם שווקים וחנויות שמוכרים הכל מבגדים וייטנאמיים מסורתיים ועד מזכרות. הרובע העתיק הוא גם ביתם של כמה מהאטרקציות המפורסמות ביותר של האנוי, כמו אגם הואן קיאם ומקדש הספרות.

בקר במאוזוליאום הו צ'י מין

מאוזוליאום הו צ'י מין הוא אתר חובה לכל מבקר בהאנוי. הבניין המרשים הזה הוא מקום מנוחתו האחרון של הו צ'י מין, מנהיג המהפכה הווייטנאמית. המאוזוליאום פתוח לקהל המבקרים יכולים לחלוק כבוד למנהיג לשעבר. המאוזוליאום ממוקם במרכז האנוי ומוקף בפארק גדול.

צאו לשייט במפרץ האלונג

מפרץ האלונג הוא אחד המקומות היפים בווייטנאם וחובה לראות עבור כל מטייל. המפרץ מלא באיים ואיונים אבן גיר, והדרך הטובה ביותר לחקור אותו היא בהפלגה. יש שפע של הפלגות לבחירה, החל מטיולי יום ועד הפלגות לילה. ההפלגות כוללות בדרך כלל עצירות בחלק מהאיים, כמו גם פעילויות כמו קיאקים ושחייה.

חקור את השווקים של העיר

האנוי מלאה בשווקים, והם דרך מצוינת לקבל תחושה של העיר והתרבות שלה. השווקים של העיר מלאים בספקים שמוכרים הכל מבגדים וייטנאמיים מסורתיים ועד מזכרות. השווקים הם גם מקום מצוין לנסות כמה מאוכל הרחוב הטעים של העיר. השוק המפורסם ביותר בהאנוי הוא שוק דונג שואן, שנמצא ברובע העתיק של העיר.

בקר בכלא הוא לו

כלא הוא לו הוא אתר חובה לכל מבקר בהאנוי. הכלא לשעבר הזה שימש את הצרפתים במהלך התקופה הקולוניאלית ומאוחר יותר את הצפון וייטנאמים במהלך מלחמת וייטנאם. הכלא הוא כיום מוזיאון והמבקרים יכולים לחקור את התאים וללמוד על ההיסטוריה של הכלא.

חקור את מקדשי העיר

האנוי היא ביתם של כמה מקדשים יפים, והם דרך מצוינת לקבל תחושה של התרבות וההיסטוריה של העיר. המקדש המפורסם ביותר בהאנוי הוא מקדש הספרות, אשר נבנה בשנת 1070 ומוקדש לקונפוציוס. מקדשים פופולריים נוספים כוללים את פגודת טראן קווק ופגודת העמוד האחד.

קח שיעור בישול

המטבח הווייטנאמי הוא אחד הפופולריים בעולם, ודרך מצוינת ללמוד עליו יותר היא לקחת שיעור בישול. יש שפע של שיעורי בישול זמינים בהאנוי, החל ממנות וייטנאמיות מסורתיות ועד מטבח פיוז'ן מודרני. השיעורים כוללים בדרך כלל ביקור בשוק מקומי לקניית מרכיבים, כמו גם שיעור בישול מעשי.

צפו במופע בובות מים

מופעי בובות מים הם סוג מסורתי של בידור בווייטנאם, והם דרך מצוינת לחוות את התרבות של המדינה. המופעים מבוצעים לרוב בבריכת מים, והבובות נשלטות על ידי בובנאים העומדים מאחורי מסך. המופעים מספרים בדרך כלל סיפורים מהפולקלור הווייטנאמי ומלוות במוזיקה מסורתית. האנוי היא עיר תוססת מלאה בתרבות, היסטוריה ואוכל טעים. בין אם אתם מחפשים לחקור את השווקים של העיר, לצאת לשייט במפרץ האלונג, או לצפות במופע בובות מים, בהאנוי יש משהו לכל אחד. למידע נוסף, בדוק מה לעשות בהאנוי ב-YouTube.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן