דף הבית » TOP10 » מה לעשות בכרתים עם ילדים בשנת 2021? פעילויות ואטרקציות מהנות

מה לעשות בכרתים עם ילדים בשנת 2021? פעילויות ואטרקציות מהנות

2023-06-21 15:44:00+02:00
השאירו פרטים ונחזור מיד:

חקור את החופים

כרתים היא ביתם של כמה מהחופים היפים ביותר בים התיכון. עם המים הצלולים והחול הלבן, זה המקום המושלם לבלות יום עם המשפחה שלך. יש הרבה חופים לבחירה, כך שתוכלו למצוא אחד שמתאים לצרכים שלכם. כמה מהחופים הפופולריים ביותר כוללים את Elafonisi, Balos ו-Vai. כל חוף מציע משהו ייחודי, כך שתוכלו לחקור ולמצוא את המקום המושלם עבור המשפחה שלכם.

בקר באתרים העתיקים

כרתים היא ביתם של כמה מהאתרים הארכיאולוגיים החשובים בעולם. הארמון המינואי של קנוסוס הוא אחד האתרים המפורסמים ביותר, וזה מקום נהדר לחקור בו עם ילדיכם. אתה יכול גם לבקר בהריסות גורטין, העיר העתיקה של פייסטוס, וחורבות מליה. אתרים אלו הם דרך מצוינת ללמוד על ההיסטוריה של האי ולקבל הצצה אל העבר.

ללכת לטיול רגלי

כרתים היא מקום נהדר לצאת לטיולים. יש הרבה שבילים לחקור, ואתה יכול למצוא אחד שמתאים לצרכים של המשפחה שלך. כמה מהמסלולים הפופולריים ביותר כוללים את ערוץ שומרון, את לפקה אורי ואת ערוץ אימברוס. שבילים אלו מציעים נופים מדהימים של האי והם דרך מצוינת להתאמן ולחקור את היופי הטבעי של כרתים.

תיהנו מהמטבח המקומי

כרתים ידועה במטבח הטעים שלה, וזה מקום נהדר ליהנות ממנות מסורתיות. תוכלו למצוא שפע של מסעדות המגישות מנות יווניות מסורתיות, כמו גם מאכלים מהמטבח הבינלאומי. כמה מהמנות הפופולריות ביותר כוללות מוסקה, דולמאד וסובלאקי. תוכלו למצוא גם שפע של מנות פירות ים, כמו תמנון בגריל וקלמרי מטוגן.

בקר באקווריום

אקווריום Aquaworld בהרקליון הוא מקום נהדר לבקר בו עם ילדיכם. האקווריום הוא ביתם של מגוון יצורי ים, כולל כרישים, דגיגונים וצבים. תוכלו גם לקחת חלק בפעילויות אינטראקטיביות, כמו האכלת הדגים ונגיעה בכוכב הים.

צאו לרכיבה על סוסים

רכיבה על סוסים היא דרך מצוינת לחקור את האי כרתים. יש שפע של אורוות שמציעות סיורי רכיבה על סוסים, ותוכלו למצוא אחת שתתאים לצרכי המשפחה שלכם. תוכלו לחקור את האזור הכפרי, לבקר בכמה מהאתרים העתיקים, או פשוט ליהנות מטיול נינוח לאורך החוף.

לחקור את המערות

כרתים היא ביתם של כמה מהמערות המרשימות בעולם. המפורסמת ביותר היא מערת זאוס, שנמצאת ליד העיירה לאסיתי. המערה הזו היא ביתם של כמה מהנטיפים והזקיפים המרשימים ביותר, וזה מקום נהדר לחקור עם ילדיכם. תוכלו גם לבקר במערת האגמים, שבה חיים מגוון מיני עטלפים נדירים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן