דף הבית » TOP10 » מה לעשות בקטניה סיציליה

מה לעשות בקטניה סיציליה

2023-06-18 06:23:00+02:00
השאירו פרטים ונחזור מיד:

חקור את ההריסות העתיקות של קטאניה

קטניה היא עיר בסיציליה, איטליה, עם היסטוריה עשירה שתחילתה במאה ה-8 לפני הספירה. העיר מלאה בחורבות עתיקות ששווה לחקור. אחד האתרים הפופולריים ביותר הוא האמפיתיאטרון הרומי, שנבנה במאה ה-2 לספירה. האמפיתיאטרון משמש עד היום לקונצרטים והופעות. חורבות אחרות כוללות את התיאטרון היווני, המרחצאות הרומיים והטירה מימי הביניים.

לטעום את המטבח הטעים

קטניה ידועה במטבח הטעים שלה, שמושפע מאוד ממיקומה בסיציליה. העיר היא ביתם של כמה מפירות הים הטובים בעולם, כולל דגי חרב, טונה ותמנון. מנות פופולריות אחרות כוללות פסטה אלה נורמה, מנה העשויה עם חצילים, רוטב עגבניות וגבינת ריקוטה, וארנצ'יני, כדור אורז מטוגן במילוי גבינה ובשר.

בקר בקתדרלת קטאניה

קתדרלת קטאניה היא דוגמה מדהימה לארכיטקטורה בארוקית. הקתדרלה נבנתה במאה ה-17 והיא אחד מהאתרים הדתיים החשובים בסיציליה. בתוך הקתדרלה, המבקרים יכולים להתפעל מהציורים והפסלים היפים. הקתדרלה מכילה גם את שרידי אגתה הקדושה, הקדושה הפטרונית של קטניה.

חקור את השווקים

קטניה היא ביתם של כמה מהשווקים הטובים ביותר בסיציליה. השוק המרכזי של העיר, מרקטו די קטאניה, הוא מקום מצוין למצוא בו תוצרת טרייה, פירות ים ושאר התמחויות מקומיות. השוק פתוח כל יום מלבד יום ראשון והוא מקום מצוין לטעום מהמטבח המקומי. שווקים נוספים בעיר כוללים את Mercato dei Fiori, שמוכר פרחים וצמחים, ואת Mercato del Pesce, שמוכר פירות ים טריים.

בקר בשוק הדגים של קטאניה

שוק הדגים של קטניה הוא אחת האטרקציות הפופולריות ביותר בעיר. השוק פתוח כל יום מלבד יום ראשון והוא מקום נהדר לטעום את פירות הים המקומיים. המבקרים יכולים למצוא מגוון דגים טריים, כולל דג חרב, טונה ותמנון. השוק מוכר גם פירות ים אחרים, כמו דיונונים, מולים וצדפות.

צאו לטיול יום להר אטנה

הר אטנה הוא הר הגעש הפעיל הגדול ביותר באירופה והוא ממוקם ממש מחוץ לקטניה. הר הגעש הוא יעד פופולרי למטיילים וחובבי טבע. המבקרים יכולים לקחת רכבל לראש הר הגעש ולחקור את האזור. הנופים מלמעלה מרהיבים והטיול הוא חוויה בלתי נשכחת.

בקר בגן הבוטני של קטאניה

הגן הבוטני של קטניה הוא פארק יפהפה הממוקם במרכז העיר. הגן הוא בית למגוון של צמחים ופרחים, כולל קקטוסים, דקלים וסחלבים. בגן יש גם בריכה עם מגוון דגים וצבים. המבקרים יכולים לטייל בנחת בגן ולהתפעל מהצמחים ומחיות הבר. קטניה היא עיר תוססת בסיציליה, איטליה, עם הרבה דברים לעשות ולראות. מחקור את ההריסות העתיקות שלה ועד לטעום את המטבח הטעים שלה, יש משהו לכולם בקטניה. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן