דף הבית » TOP10 » מה לעשות עם קורנפלור?

מה לעשות עם קורנפלור?

2023-06-19 20:23:00+02:00
השאירו פרטים ונחזור מיד:

מה זה קורנפלור?

קורנפלור הוא אבקה טחונה דק העשויה מגרעיני תירס מיובשים. זהו מרכיב נפוץ במתכונים רבים, כולל עוגות, לחמים ורטבים. הוא משמש גם כחומר עיבוי במרקים ותבשילים. הקורנפלור נטול גלוטן ויכול לשמש כתחליף לקמח חיטה באפייה.

שימושים בקורנפלור

לקורנפלור שימושים רבים במטבח. ניתן להשתמש בו להכנת מגוון מנות, כולל עוגות, לחמים, רטבים ומרקים. זה יכול לשמש גם כחומר עיבוי בתבשילים וברוטב. ניתן להשתמש בקורנפלור גם להכנת מגוון בלילה לטיגון בשמן עמוק.

אֲפִיָה

ניתן להשתמש בקורנפלור באפייה כתחליף לקמח חיטה. הוא נטול גלוטן וניתן להשתמש בו במתכונים הדורשים מרקם קליל. ניתן להשתמש בקורנפלור להכנת עוגות, לחמים ומוצרי מאפה אחרים. אפשר גם להכין ממנו מגוון בלילה לטיגון בשמן עמוק.

חומר עיבוי

קורנפלור הוא חומר עיבוי נהדר למרקים, תבשילים ורוטב. ניתן להשתמש בו כדי לעבות רטבים ורוטבים מבלי להוסיף שום טעם. ניתן להשתמש בקורנפלור גם לעיבוי רפרפים ופודינגים.

אפייה ללא גלוטן

קורנפלור הוא אלטרנטיבה מצוינת למי שרגיש לגלוטן. ניתן להשתמש בו במקום קמח חיטה במתכוני אפייה. קורנפלור הוא גם חומר עיבוי נהדר עבור רטבים ורוטבים.

כיצד להשתמש בקורנפלור

ניתן להשתמש בקורנפלור במגוון מתכונים. להלן כמה טיפים כיצד להשתמש בו:

אֲפִיָה

כאשר משתמשים בקורנפלור במתכוני אפייה, חשוב להשתמש ביחס הנכון של קורנפלור לקמח חיטה. ככלל, היחס צריך להיות 1 חלק קורנפלור ל-2 חלקים קמח חיטה.

חומר עיבוי

כשמשתמשים בקורנפלור כחומר מסמיך, חשוב לערבב אותו עם מים קרים לפני שמוסיפים אותו לתבשיל. זה יעזור למנוע היווצרות גושים.

אפייה ללא גלוטן

כאשר משתמשים בקורנפלור במתכוני אפייה ללא גלוטן, חשוב להשתמש ביחס הנכון בין הקורנפלור לקמחים אחרים ללא גלוטן. בדרך כלל, היחס צריך להיות חלק אחד של קורנפלור ל-3 חלקים אחרים של קמחים ללא גלוטן.

השוואה מהירה

סוג קמח שימושים יַחַס
קמח חיטה אֲפִיָה 1:2
קמח תירס אפייה, חומר עיבוי 1:2 (אפייה), 1:1 (חומר עיבוי)
קמחים ללא גלוטן אֲפִיָה 1:3

קורנפלור הוא מרכיב רב תכליתי שניתן להשתמש בו במגוון מתכונים. ניתן להשתמש בו כתחליף לקמח חיטה במתכוני אפייה, כחומר מסמיך ברטבים וברוטבים וכחלופה נטולת גלוטן במתכוני אפייה. חשוב להשתמש ביחס הנכון של קורנפלור למרכיבים אחרים כאשר משתמשים בו במתכונים. אם אתם מחפשים רעיונות נוספים כיצד להשתמש בקורנפלור, בדוק את סרטוני היוטיוב האלה לכמה מתכונים יצירתיים. מלחם תירס ועד פנקייק, יש המון מתכונים טעימים שתוכלו להכין עם קורנפלור.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן