דף הבית » בחירות הגולשים » כל מה שאתה צריך לדעת על כמה זמן נמשכות תופעות הלוואי של החיסון לגיל שנה?

כל מה שאתה צריך לדעת על כמה זמן נמשכות תופעות הלוואי של החיסון לגיל שנה?

2023-06-23 05:52:00+02:00
השאירו פרטים ונחזור מיד:

מבוא

חיסונים הם חלק חשוב בשמירה על בריאות ובטוחה של ילדים. חיסונים עוזרים להגן על ילדים מפני מחלות קשות, כגון חצבת, חזרת ואדמת. החיסון לגיל שנה הוא חיסון משולב המגן מפני מספר מחלות, ביניהן דיפתריה, טטנוס ושעלת (שעלת). חשוב להבין את תופעות הלוואי של החיסון לגיל שנה וכמה זמן הן נמשכות.

מהן תופעות הלוואי של החיסון לגיל שנה?

תופעות הלוואי השכיחות ביותר של החיסון לגיל שנה הן קלות וכוללות כאב, אדמומיות ונפיחות במקום ההזרקה. תופעות לוואי אחרות עשויות לכלול חום, טרחה, עייפות ואובדן תיאבון. תופעות לוואי אלו חולפות בדרך כלל תוך מספר ימים. במקרים נדירים, החיסון בן שנה יכול לגרום לתופעות לוואי חמורות יותר, כגון התקפים, תגובות אלרגיות קשות ובעיות נוירולוגיות ארוכות טווח. תופעות לוואי אלו נדירות מאוד ומתרחשות בדרך כלל תוך מספר ימים מיום קבלת החיסון.

כמה זמן נמשכות תופעות הלוואי של החיסון לגיל שנה?

רוב תופעות הלוואי של החיסון לגיל שנה קלות וחולפות תוך מספר ימים. תופעות לוואי חמורות הן נדירות מאוד ומופיעות בדרך כלל תוך מספר ימים מיום קבלת החיסון.

מתי לפנות לטיפול רפואי

חשוב לפנות לטיפול רפואי אם ילדכם חווה אחד מהדברים הבאים לאחר קבלת החיסון לגיל שנה:• התקפים• קשיי נשימה• כוורות• נפיחות בפנים או בגרון• חום גבוה (מעל 104 מעלות צלזיוס)• חריג ישנוניות• חולשה או צליעה

שאלות ותשובות

ש: האם זה בטוח לקבל את החיסון לגיל שנה?

ת: כן, החיסון לגיל שנה בטוח ויעיל. חשוב לדבר עם הרופא שלך על כל החששות שיש לך.

ש: האם יש תופעות לוואי ארוכות טווח של החיסון לגיל שנה?

ת: במקרים נדירים, החיסון בן שנה עלול לגרום לבעיות נוירולוגיות ארוכות טווח. תופעות לוואי אלו נדירות מאוד ומתרחשות בדרך כלל תוך מספר ימים מיום קבלת החיסון.

ש: מה עלי לעשות אם הילד שלי חווה תופעות לוואי לאחר קבלת החיסון לגיל שנה?

ת: אם ילדך חווה אחד מהדברים הבאים לאחר קבלת החיסון לגיל שנה, חשוב לפנות לטיפול רפואי: התקפים, קשיי נשימה, כוורות, נפיחות בפנים או בגרון, חום גבוה (מעל 104 מעלות צלזיוס) , ישנוניות יוצאת דופן, או חולשה או צליעה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן