דף הבית » News » כמה שוקל רובה M16 קצר?

כמה שוקל רובה M16 קצר?

2023-06-12 06:52:00+02:00
השאירו פרטים ונחזור מיד:

מה זה רובה M16?

רובה M16 הוא רובה קל משקל, מקורר אוויר, מופעל בגז, מוזן מגזין, רובה כתף. הוא פותח לראשונה בסוף שנות ה-50 והוא הרובה הסטנדרטי עבור צבא ארצות הברית. הוא משמש גם על ידי מדינות רבות אחרות ברחבי העולם. ה-M16 הוא רובה אש נבחר, כלומר הוא יכול לירות במצב חצי אוטומטי או אוטומטי לחלוטין.

כמה שוקל רובה M16 קצר?

המשקל של רובה M16 קצר משתנה בהתאם לדגם והתצורה. ככלל, רובה M16 קצר ללא כל אביזרים או אביזרים שוקל בין 6.5 ל-8.5 פאונד. זה כולל את משקל הרובה עצמו, המגזין והתחמושת.

גורמים המשפיעים על משקל רובה M16

המשקל של רובה M16 יכול להיות מושפע מכמה גורמים, לרבות סוג המניה, סוג הקנה, סוג מגן היד וסוג האביזרים או האביזרים המצורפים.

סוג מלאי

סוג המניה המשמש ברובה M16 יכול להשפיע על משקלו. מאגר מתקפל הוא בדרך כלל קל יותר ממלאי קבוע, מכיוון שניתן להתאים אותו כך שיתאים לגודל וצורת הגוף של המשתמש.

סוג חבית

סוג הקנה המשמש ברובה M16 יכול גם להשפיע על משקלו. חבית קלה היא בדרך כלל קלה יותר מחבית כבדה, מכיוון שהיא עשויה מחומר קל יותר.

סוג מגן יד

סוג מגן היד המשמש ברובה M16 יכול גם להשפיע על משקלו. מגן יד קל משקל הוא בדרך כלל קל יותר משומר יד כבד, מכיוון שהוא עשוי מחומר קל יותר.

סוג אביזרים או קבצים מצורפים

סוג האביזרים או האביזרים המשמשים ברובה M16 יכולים גם הם להשפיע על משקלו. סקופ, דו-פוד, פנס או כוונת לייזר יכולים להוסיף משקל לרובה.

סיכום

לסיכום, המשקל של רובה M16 קצר משתנה בהתאם לדגם והתצורה. ככלל, רובה M16 קצר ללא כל אביזרים או אביזרים שוקל בין 6.5 ל-8.5 פאונד. סוג המניה, הקנה, מגן היד והאביזרים או העזרים המשמשים ברובה M16 יכולים כולם להשפיע על משקלו. למידע נוסף, תוכל למצוא מידע נוסף בוויקיפדיה כאן .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן